BuZZ Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 PÅ MOD UPPDRAGET: NONAME, så finns ju inte misty när man är framme vid henne!!!!!!!! Kan man "leka" polis på denna mod???? KAN NÅGON SVARA!??!?!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Om du frågar snällt och trevligt så är det nog någon som kan svara. (Dock inte jag eftersom jag inte kört uppdraget... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. Respect is everything! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 på något moddat uppdrag så är hon väll på något tak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Har du installerat allt rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST! Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag laddade ner den modden oxå och jag hittade inte misty heller tyvär!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag laddade ner den modden oxå och jag hittade inte misty heller tyvär!! inte jag heller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jag tror jag vet vilken ni menar. Man måste ner till Yakuza vid Asukas dojo vid vattnet. Där står hon under vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 11 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Ok, men när jag stog på bron en gång så öppna hon helt plötsligt dörren och gick in i bilen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Jaha det var konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts