Vice. Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Hej. Hulteius länkade till app som man kunde ha på iphone, ipadd mm där man kunde ha diverse forum. Ip bord eller nått hette den har jag för mig. Nån som råkar ha länk dit, har googlat och sökt efter den men inte funnit den. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 (redigerad) IPB Buddy kanske? https://itunes.apple.com/au/app/ipb-buddy/id458328962?mt=8 Redigerad 13 september, 2013 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 IPB Buddy kanske? https://itunes.apple.com/au/app/ipb-buddy/id458328962?mt=8 hittade den med, men det är inte den jag har på iphonen. vill ha samma på ipaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 hittade den med, men det är inte den jag har på iphonen. vill ha samma på ipaden Ursäktar i förväg om apple är så jävla dumma eller om det bara är du Vice. På Andriods marknad så kan du, så länge du har samma konto se vilka appar som det kontot har installerat, så jag gjorde för att få dom apparna jag hade på min telefon till min platta. Hur/Var detta isf. skulle vara får du däremot ta med en fellow Jobs-anhängare, inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Ursäktar i förväg om apple är så jävla dumma eller om det bara är du Vice. På Andriods marknad så kan du, så länge du har samma konto se vilka appar som det kontot har installerat, så jag gjorde för att få dom apparna jag hade på min telefon till min platta. Hur/Var detta isf. skulle vara får du däremot ta med en fellow Jobs-anhängare, inte mig. Exakt, på appstore står det vilka appar som redan finns i molnet, however den appen jag har finns inte med. Kan bara finna den som RavenE tipsade om. Det skulle kunna vara så att det är en nyare version, men då borde den jag ha uppdaterats, vilket den inte gjort. Jag är övertygad om att det finns 2 olika. Anledningen till att jag vill ha just den som Mr. H länkade till, är att den är betydligt smidigare, än tidigare version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Det finns appar som är iPad only. Gå in på appstore och kolla upp appen med din iPad så syns det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts