HemleN Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Som de flesta vet har vissa redan fått sina exemplar det senaste dygnet och därför svämmar internet just nu över av Live-streams och kortare klipp ifrån spelet... Hur många härifrån har kunnat låta bli att titta och vilka har suttit klistrade framför någon stream? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Som de flesta vet har vissa redan fått sina exemplar det senaste dygnet och därför svämmar internet just nu över av Live-streams och kortare klipp ifrån spelet... Hur många härifrån har kunnat låta bli att titta och vilka har suttit klistrade framför någon stream? Sitter och glor på en stream just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Kollar inte! Det är några dagar kvar och kommer hålla mig tills jag har spelet i min hand istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Har tittat på några videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Fick nästan slutet spoilat :'o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemleN Skrivet 13 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Fick nästan slutet spoilat :'o Ja, än så länge har ju de flesta som läckt bara kört så långt i storyn att de kunnat utforska fritt och sen lajjat runt... Misstänker att det kommer stora story-spoilers under helgen då folk hunnit spela igenom massa uppdrag. Kan vara värt att tänka på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Jag bara tittat på klipp då nån drar omkring med en bil och lallar runt. Mest för att se hur det ser ut, annars så undviker jag klipp från uppdrag med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 (redigerad) Jag kollade ett klipp där en journalist jämförde platser som finns med i både San Andreas och GTAV. Annars har jag faktiskt bara sett de 3 riktiga trailers, 3 karaktärstrailers, Online trailern och aktivitetstrailern. Redigerad 13 september, 2013 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW2 Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Har varit för svårt att hålla sig ifrån att titta på vissa saker, tror inte det spelar någon större roll dock. Finns så jävla mycket att utforska så dagarna fram till launch får nog svårt att spoila allt för mycket, om man inte kollar uppdrag d.v.s. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Nej, man brukar inte riskera spoilers för oftast visar de inte uppdragen under den gameplay som journalister och tidiga lyckostar släpper och de som de gör brukar markeras med namnet på uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Själv vet jag inte riktigt hur jag ska hålla mig undan spoilers tills PC-releasen släpps. Får nog bli att låna polarens Xbox trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Kollade på videon som länkades i en annan tråd här, någon snubbe som flög över en liten del av Los Santos, inget avslöjande alls, bara lite gameplay. Men man lär få hålla sig från andra forum under helgen nu när spelet har "släppts" vissa kan ju inte spoilertagga, så det är dumt att chansa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Kollade på videon som länkades i en annan tråd här, någon snubbe som flög över en liten del av Los Santos, inget avslöjande alls, bara lite gameplay. Men man lär få hålla sig från andra forum under helgen nu när spelet har "släppts" vissa kan ju inte spoilertagga, så det är dumt att chansa Samma här, det var inte så farligt tyckte jag. Fult dock att de inte hittat på något bättre till Wasted , rent grafiskt. Hade de ingen bättre fantasi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Jag såg en .gif som länkades här på forumet, efter det insåg jag att jag inte vill veta en massa småsaker om vad man kan se ute i spelvärlden så jag undviker det. Det känns inte särskilt jobbigt faktiskt, bara bra! Är inte ett dugg sugen på att kolla något gameplay nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Samma här, det var inte så farligt tyckte jag. Fult dock att de inte hittat på något bättre till Wasted , rent grafiskt. Hade de ingen bättre fantasi? Jag tror mer de handlar om att bevara klassiska saker, jag tkr inte de är ngt fel på detta. Jag skulle hålla mig från att kolla men sen ville jag se hur grafiken verkligen är, samt lite av storleken så såg den videon ngn länka här i forumet. Men sen igårnatt så kunde jag inte hålla mig från att se lite från en stream men hade tur att killen bara åkte runt, inga missions. Och de va kul som fan att se, kommer verkligen leva upp till ens förhoppningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Jag tycker man ska akta sig för att ha för mycket förväntningar även om spelet verkar hur bra som helst. Annars är det lätt att vissa retar sig på smådetaljer, bland annat ett som beskrivs i tråden, eller på grafiken som många påpekat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Verkar som många har klagomål, hoppas man inte blir besviken imorgon natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Verkar som många har klagomål, hoppas man inte blir besviken imorgon natt På vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 På vad? Lite allt möjligt, bilarna känns konstiga att köra, skadorna på bilarna är sämre än IV och så vidare. Råkat kolla in på gtaforums av misstag och nästan alla trådar som skapas är whine. Iofs vet jag hur många idioter det finns på det forumet. Men får se imorgon när man kan få en egen uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 (redigerad) Lite allt möjligt, bilarna känns konstiga att köra, skadorna på bilarna är sämre än IV och så vidare. Råkat kolla in på gtaforums av misstag och nästan alla trådar som skapas är whine. Iofs vet jag hur många idioter det finns på det forumet. Men får se imorgon när man kan få en egen uppfattning. Jag kom hem till en polare igår som satt och kollade på en livestream, jag såg ca 1 minut på det, det var en snubbe som bara körde omkring, tyckte inte att krockarna såg så dåliga ut, flög bra med delar när han smällde, hur körkänslan är vet jag ju inte men det känns konstigt om dom tagit ett steg bakåt från IV. Dessutom, dom som spelar det nu har ju hittat det i buskarna så man kan kanske inte räkna helt hundra på deras omdöme? Redigerad 15 september, 2013 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts