Wu Zi Mu Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=Ipi5l0wjEag Ett WIP som satsar på att bli framtidens FlatOut, i sann destruction derby-anda. Dev-videon förklarar allt du behöver veta, så jag behöver väl inte skriva så mycket mer än Köp! Det kostar i dagsläget 160 kr (25$), lätt värt! Vid 10 000 preorders släpper de dessutom en playable teaser, och senare en pre-alpha. Själv har jag redan köpt spelet sekunden jag såg det! http://nextcargame.com/pre-order/ Redigerad 13 september, 2013 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemleN Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Ser riktigt jävla kul ut, och visst har han rätt i det han säger... Marknaden finns där! (Även om utgivarna inte verkar ha hajjat det) Tyvärr klarar min PC i dagsläget ingenting mer grafikkrävande än half-life (ettan alltså) utan att allt hänger sig och luktar bränt... Annars hade det vart ett givet köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Next Car Game har nu fått greenlight på Steam, till och med 1:a på listan. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=176123360 Redigerad 30 september, 2013 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2014 Blir det bara till PC? Någon som vet? Försökt kolla upp det och det verkar som det tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2014 Tyvärr Vax PC only vad jag vet nu. Försökte regga på forumet gick tydligen inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 17 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2014 Sådärja! Nu har man köpt early access Digital Deluxe för 281kr! Spelar fortfarande Flatout 1 och 2 ibland, detta skall bli underbart 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2014 ÄNTLIGEN! FlatOut 3 floppade totalt och nu är de tillbaka. Ska bli riktigt kul att få testa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2014 Av det jag har sett hittills så verkar det riktigt schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2014 Jag testade köra NCG med ratt o pedaler (Logitech G27). Må säga att det blev genast mycket bättre! Hoppas bara det kommer stödja Oculus Rift också, så kan man ha riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2014 Går att köpa för 140 spänn på Steam idag. Det ser ju onekligen kul ut... Rekommenderar ni det? Har jag uppfattat det korrekt rätt att fullversionen förväntas släppas i år trots att spelet är i pre-alpha-stadiet just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2014 Går att köpa för 140 spänn på Steam idag. Det ser ju onekligen kul ut... Rekommenderar ni det? Har jag uppfattat det korrekt rätt att fullversionen förväntas släppas i år trots att spelet är i pre-alpha-stadiet just nu? Spelet går att spela, men det finns inte så mycket att göra om man säger så. Några race och sånt man kan testa på men inte mycket mer. När MP kommer och annat så kommer det säkert bli roligare! Spelet innehåler nu: Några få banor, tror det är ca 6-7. Vanligt race i olika miljöer. Race i en bana som går som en 8a. Demolition derby. 4 bilar. Äger spelet själv, och spelar det inte så mycket just nu. Väntar bara till det släpps något till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 25 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2014 Äger spelet och väntar tålmodigt på release. Kommer inte att köra det något tills det är ute, för att få känslan av nytt spel Men det är på väg åt rätt håll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2014 Det bästa med FlatOut förutom de olika roliga destruction derby-banorna som fanns var ju "Party Games" eller vad de nu kallades, där man hoppade höjdhopp, bowlade, spelade pick-5 poker, etc. med en superbil och föraren. Kommer inget sånt till "Next Car Game" (som jag fortfarande hoppas får ett Riktigt namn) så är jag faktiskt inte så sugen. Visst, att bilar kan manglas till en liten boll med två däck är kul de 10 första gångerna. Sen tappar det sin charm enligt mig. Speciellt när bilskadan verkar så extremt överdriven. I de olika alpha-videos jag sett så verkar bilar knycklas ihop och tappa delar Alldeles för enkelt. Krocka i 5 kilometer i timmen och du får en gigantisk buckla. Gillar som sagt förstörelsen men tycker att man ska få jobba för att riktigt förstöra bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts