gta_johan Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Hej på er! Hittade den här .GIF bilden som skall komma från GTA V gameplay: http://i.minus.com/ibcNztcxL46glC.gif . Det är ingen spoiler utan mer ett inslag utav humoristisk karaktär. Ser ut som ett putsat GTA IV då båda kör med Dolphine engine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Nån/några har fått spelet tidigare och lägger upp massa på Youtube/instagram. Sök bara på GTA V och filtrera sökträffar på "Idag" så finns massa. Vill man inte få det spoilat bör man vänta Taggad som ett mindre as nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 12 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Tack jag upptäckte precis det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Jag tänkte först att det inte skulle spela någon roll, men så fort jag såg den började jag bara tänka på hur jäkla kul det skulle vara att upptäcka såna här småsaker i spelet. Så jag ska nog hålla mig borta från allt fram till release bara för att ha så rena förväntningar som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts