VickeX Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 http://www.rockstarbase.com/fansite-exclusive-gta-v-screenshots Och många fler! Kolla in länken! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 (redigerad) Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................ så jävla snart!!!!!!!!!! Undrar om man kan segla? ... för visst går motorer att stänga av? Redigerad 9 september, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................ så jävla snart!!!!!!!!!! Undrar om man kan segla? ... för visst går motorer att stänga av? Tvekar på det tyvärr. Men kanske? Håller man in Y / Triangel när man är i ett fordon så stängs det av helt... åtminstone i GTA IV. Måste säga att jag älskar det faktum att vi på RockstarBase fick en bild. Visst, vi har fått det förut också, men det är alltid lika kul. Jag vattenmärkte och postade den, och nu är den snart över hela internet. Underbart hur Rockstar Games verkligen stöder sina fans! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Tvekar på det tyvärr. Men kanske? Håller man in Y / Triangel när man är i ett fordon så stängs det av helt... åtminstone i GTA IV. Måste säga att jag älskar det faktum att vi på RockstarBase fick en bild. Visst, vi har fått det förut också, men det är alltid lika kul. Jag vattenmärkte och postade den, och nu är den snart över hela internet. Underbart hur Rockstar Games verkligen stöder sina fans! Finns det någon bild där en segelbåt inte har seglet uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Finns det någon bild där en segelbåt inte har seglet uppe? Vet inte. Du har rätt... I IV hade segelbåtarna seglet nere. Konstigt... Undrar hur man styr dem då? Undrar om det faktiskt finns vind som påverkar, eller om man kör precis som vanligt bara att det inte finns något motorljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Vet inte. Du har rätt... I IV hade segelbåtarna seglet nere. Konstigt... Undrar hur man styr dem då? Undrar om det faktiskt finns vind som påverkar, eller om man kör precis som vanligt bara att det inte finns något motorljud? Vind hade varit jäävligt cool faktiskt, ytterligare en sak som skulle kunna förhöja/förarga när man flyger, seglar(!) eller jagar någon med en motorcross på bergstopparna! I övrigt är det tyvärr ganska vanligt att man har seglet uppe och trots det går för motor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Vet inte. Du har rätt... I IV hade segelbåtarna seglet nere. Konstigt... Undrar hur man styr dem då? Undrar om det faktiskt finns vind som påverkar, eller om man kör precis som vanligt bara att det inte finns något motorljud? Läste någonstans att plan faktiskt kan hamna i turbulens och att vinden påverkar flygningen. Vågar inte säga att det är 100% säker fakta men ska försöka hitta källan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Vind verkar faktiskt kunna ha en fuktion i spelet, kollar ni IGNs senaste videos från GTAweek så berättar han ena om hur han misslyckats med att landa uppe på mount chilliad pga av Sidovindar som fick honom ur balans och ledde till att han krascha om jag inte minns fel. Sjukt snygga bilder. Om exakt 7 dagar vid denna tidpunkt så är man Påväg hem med sitt ex av spelet om man inte t.o.m redan spelar ! De enda jag vill ha mer nu innan release är officiella kartan ! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 10 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2013 (redigerad) Schysta bilder som kom igår indeed! Jag längtar galet! Redigerad 10 september, 2013 av Kingkill555 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 10 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2013 Schysta bilder som kom igår indeed! Jag längtar galet! varfan hitta du denna bilden? sjukt fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 10 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2013 (redigerad) varfan hitta du denna bilden? sjukt fet! Hehe på Twitter:) Misstänkte att någon här skulle gilla den så slängde upp den! Redigerad 10 september, 2013 av Kingkill555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2013 Schysta bilder som kom igår indeed! Jag längtar galet! Jag älskar detaljerna i hjulhuset. Det märks att dom försökt detaljera allt som dom kan. Det kanske inte är dom skarpaste texturerna, men det bjuder dom tillbaka med skalan på spelet istället, och att dom bara finns gör sjukt mycket för mig! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2013 Fan vad gillar den bilden, och vägen! a la mulholland drive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Lite nytt (urval) : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Sweet, det verkar som att Apachehelikoptern är med igen. Jag trodde att den ersatts av Buzzern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Sweet, det verkar som att Apachehelikoptern är med igen. Jag trodde att den ersatts av Buzzern är de bara jag som verkligen har för mig att jag sett apachen i ngn trailer eller bild tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 är de bara jag som verkligen har för mig att jag sett apachen i ngn trailer eller bild tidigare? Inte apachen, däremot lasthelikoptern Cargobob och den lilla attackhelikoptern Buzzard (Little Bird). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Hoppas att man kan lasta de större fordonen med andra fordon! Hoppas! Gick det i GTA SA eller var det en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Hoppas att man kan lasta de större fordonen med andra fordon! Hoppas! Gick det i GTA SA eller var det en mod? Man kunde väl köra upp en bil på rampen men att senare köra iväg gjorde att bilen fastnade i luften, har jag för mig. Undrar om de har med en Skycrane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Man kunde väl köra upp en bil på rampen men att senare köra iväg gjorde att bilen fastnade i luften, har jag för mig. Undrar om de har med en Skycrane? A man can only dream. Hade varit sjukt tungt med en sån. Och jag tror lastbilarna kommer kunna frakta bilar då de setts i ngn trailer när bilarna flyger av en efter en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts