Henkibojj Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Grattis! Kan du ta en bild på skruvarna så kan jag försöka identifiera dem? Jag lagade mitt omkring den 11 juli och den har varit på ett antal timmar per gång, cirka fem dagar i veckan, sedan dess. Jag hör inget annorlunda och jag upplever den inte som seg. Om nu bara Webhallen ville skicka den hårddisk jag väntat på i fyra veckor så är jag redo för GTA V. Annars kanske jag får någon gåva, såsom Komplett gjorde 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2013 Grattis, jag vet känslan när man äntligen får något att fungera. Och det med skruvarna är bara standard, jag har nog aldrig plockat isär något och sedan ihop det igen utan att ha skruvar över. När jag var yngre med moped så började jag till slut bli lite förvirrad över hur fan den höll ihop, blev säkert 10-15 skruvar över totalt efter fyra-fem rivningar av den motorn. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2013 Ni folkens med 40GB-versionen, kunde ni följa Gilksys video- och pdf-guide trots att den visar en 60? Har fått i uppdrag att laga en kompis PS3 och det enda jag gjort hittills är 60. Hans är 40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2013 Ni folkens med 40GB-versionen, kunde ni följa Gilksys video- och pdf-guide trots att den visar en 60? Har fått i uppdrag att laga en kompis PS3 och det enda jag gjort hittills är 60. Hans är 40. De är likadana inombords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts