Mark Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Kör på PS3 som ni kanske vet och heter Skokram där. La till dig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 PS3, kusoshiteshine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 PS3, kusoshiteshine Haha, då var det du som blev så sur igår när jag knäppte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 PSN - spajder_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Haha, då var det du som blev så sur igår när jag knäppte dig. Antog att alla i sajtens crew skulle vara snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 PS3 - Blorkum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Antog att alla i sajtens crew skulle vara snälla Märkte inte att det var en creware förrän jag hade klippt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Hmm, jag skriver i denna tråd eftersom den är klistrad. Tråden "GTASajtens Crew" innehåller en himla massa namn och det är rätt knepigt att hålla koll på alla. Eftersom denna tråd innehåller den mest kompletta listan över namnkopplingar, slängde jag in R*SC-namnen här också, i orange. Jag kunde inte se alla namn så lätt, ni får kolla själva om det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Hmm, jag skriver i denna tråd eftersom den är klistrad. Tråden "GTASajtens Crew" innehåller en himla massa namn och det är rätt knepigt att hålla koll på alla. Eftersom denna tråd innehåller den mest kompletta listan över namnkopplingar, slängde jag in R*SC-namnen här också, i orange. Jag kunde inte se alla namn så lätt, ni får kolla själva om det stämmer. Heter iLinus både på konsollen och R*SC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 (redigerad) Heter ThePava på Social Club Missuppfattade, lol. Redigerad 4 oktober, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Hmm, jag skriver i denna tråd eftersom den är klistrad. Tråden "GTASajtens Crew" innehåller en himla massa namn och det är rätt knepigt att hålla koll på alla. Eftersom denna tråd innehåller den mest kompletta listan över namnkopplingar, slängde jag in R*SC-namnen här också, i orange. Jag kunde inte se alla namn så lätt, ni får kolla själva om det stämmer. Skrev ju mitt PSN tidigare :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2013 Hmm, jag skriver i denna tråd eftersom den är klistrad. Tråden "GTASajtens Crew" innehåller en himla massa namn och det är rätt knepigt att hålla koll på alla. Eftersom denna tråd innehåller den mest kompletta listan över namnkopplingar, slängde jag in R*SC-namnen här också, i orange. Jag kunde inte se alla namn så lätt, ni får kolla själva om det stämmer. Tack för att du ordnade tråden. Hade glömt bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2013 Hmm, jag skriver i denna tråd eftersom den är klistrad. Tråden "GTASajtens Crew" innehåller en himla massa namn och det är rätt knepigt att hålla koll på alla. Eftersom denna tråd innehåller den mest kompletta listan över namnkopplingar, slängde jag in R*SC-namnen här också, i orange. Jag kunde inte se alla namn så lätt, ni får kolla själva om det stämmer. Jag heter flather1 på både R*SC och som gamertag på Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hesselgren Skrivet 5 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2013 (redigerad) vågar man lägga till folket som står på listan här? i xbox.. Edit: hetter Hesselgren på xbox om ni vill lägga till mig på listan. MVH Redigerad 5 november, 2013 av hesselgren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RobinFärjestadBkHögblad-Davarzan Skrivet 5 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2014 PS3 Robindavarzan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2014 Slutat med GTA V helt till Xboxet nu så inge ide lägga till på min Xbox Live kommer ta upp GTA V o klara ut storyn på PC istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golleligan Skrivet 12 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 (redigerad) Golleligan består av: Talladega Jonte Djurbergh på Social club Holy Diver XVI. Antilagger på Social club Bjarkovski. Bjarkovski på Social club Vi spelar på Xbox360. Hojta om ni vill spela någon gång! Redigerad 12 oktober, 2014 av Golleligan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2014 Tror det blir på PC. Hoppas bara min PC klarar av det. Bör inte vara några större problem att spela det på medium/low men man vet aldrig med Rockstar spel. De brukar vara dåligt optimerade för PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2015 Jag bumpar denna för att uppmana folk att lägga till sina PC-detaljer. Än så länge vet jag inte hur övergången funkar för nya och återvändande spelare men vi kan åtminstone skrapa ihop en intresselista! Säkerligen får vi se lite välbekanta namn men som inte haft spelet till konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2015 (redigerad) Nickar "markypv" på Steam, lägg till mig om ni vill lira när det släpps! Vill även slå ett slag för våran GTAsajten-grupp vi har på Steam. Den tycker jag borde återupplivas nu när GTA V släpps till PC. Redigerad 9 april, 2015 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts