Crusader Skrivet 11 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2013 PS3: PKCrusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 PS3 gta_johan chillen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 PS3 StellHell - StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Listorna borde vara kompletta nu, saknas något så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 du kan lägga till Creppekrullig på ps3 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2013 Ps3 - Saihtamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag klistrar denna, uppdatera gärna med nick från den andra tråden som nu är stängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag klistrar denna, uppdatera gärna med nick från den andra tråden som nu är stängd Tack Listan är uppdaterad och namn är tagna från den andra tråden också. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Jag har nu lagt till alla som spelar på PS3, bara så ni vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 (redigerad) Jag har nu lagt till alla som spelar på PS3, bara så ni vet! Du la inte till mig ;( E: Oh, mitt PSN står inte ens med. Green_Goblin - JiNi_Ti Redigerad 18 september, 2013 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 (redigerad) Jag har nu lagt till alla som spelar på PS3, bara så ni vet! På mig stod det att vänförfrågan hade avbrutits Redigerad 18 september, 2013 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 På mig stod det att vänförfrågan hade avbrutits Skumt, för mig står "Inväntar svar på din vänförfrågan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Jag kunde inte låta bli, så jag köpte ett XBOX 360 bundlat med GTA V. Curly - tuppel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Skumt, för mig står "Inväntar svar på din vänförfrågan". Nu funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Forumiter som spelar på PS3, lägg till mig som vän! ID: Whylex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 (redigerad) Spelar på XBOX 360 Alla som vill ha någon att spela med när Online läget har lanserats så är det bara att lägga till mig Joe Dirt - FlaTheR Redigerad 23 september, 2013 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Det blir 360 för mig inhandlat GTA 5 nu återkommer med mitt live nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 SilentViper - GhostWolfii GOGOGO 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Jag har lagt till alla som har PS3 så ni vet, Kiedis_eds heter jag på PSN om ni undrar vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Kör på PS3 som ni kanske vet och heter Skokram där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts