MyStiC Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 (redigerad) Tänkte skrapa ihop en liten lista som gör det enklare att hitta varandra på Xbox Live och även Playstation Network. Säg vad ni spelar på och även eran Gamertag / Playstation ID Medlemsnamn och ID Henkibojj - Henkibojj Mark - markypv Kebab - AnteHoff Medlemsnamn och Gamertag Jazz - Ohlafl - Ohlafl Kingkill555 - Kingkill555 - Xersize - Xersize Cage - VaXXoR - vaxxorGTAS - vaxxorGTAS Adriian - SvenBertil182 - Merkky - Merkky - DriftPig - MadDriftPig - VickeX - GermanScientist - GermanScientist (eller ScientificSwede) ChrissDaManSietses - ChrissDaMan - HOWHOW2 - RobinTheDerp - GulPotatis - GulPotatis - Medlemsnamn och Playstation-ID Vice - Vice_C - Pixiegnom - SpajX - the_Dowie - The_dowie - Cancain Kiedis - Kiedis_eds - kiedis85 Mark - Pava990 - ThePava Adriian - Adriian - Noradrenaline VickeX - GermanScientist - assburgerssyndrome - leo_swe_ - Foo - IamDavej - Henkibojj - Henkibojj - Henkibojj ChrissDaManSietses - C-J-S-1995 - Crusader - PKCrusader - Gta_Johan - chillen2 - StellHell - StellHell - Mathias - Saihtamer - Adrian G - Creppekrullig - Creppekrullig Lajnux - iLinus - iLinus Uppfattade Social Club-namn, utan konsolID-koppling: GTAV - GTASWEDEN Wu Zi Mu - Whylex Complex - Farstun Green_Goblin - JiNi_Ti SilentViper - ghostwolfii Joe_Dirt - Flather1 Curly - tuppel ekke-_ - [namn??] dahojds - [dahojds??] spajdermän - [namn??] Umberto - Sanspoof BroDD - kusoshi niXy - nirre9 Redigerad 29 maj, 2015 av Henkibojj Inkluderade Social Club-namn 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Bta intiativ, den gamla behöver ändå uppdateras PsID: Vice_c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 PS3 - SpajX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 X360: Ohlafl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_Dowie Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Kommer finnas på ps3 som The_dowie. Om du har tråkigt så är det bara att lägga till. Skaffade mitt ps3 nyligen och alla mina "gamingpolare" kör på PC, lirar mycket little big planet 2 och red dead redemption i väntan på releasedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Xbox - Xersize Cage Om det är relevant så finns jag även på Steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Xbox 360 - Kingkill555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 PSN: Kiedis_eds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Xbox 360: vaxxorGTAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 PS3 - Pava990 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Där jag bor nu har jag endast tillgång till 360 så det är väl på det jag kommer spela mest. Hemma hos mina föräldrar har jag mitt PS3 som min bror har förbokat spelet till så där lär jag väl också lira ibland. Dock väldigt sällan. Men men, Gamertag: SvenBertil182, PSN: Adriian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Xbox Live: Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DriftPig Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Xbox Live/Gamertag: MadDriftPig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Yes. Bad ju Henki döpa om den andra tråden och fixa en lista men nu när vi har den här med en bra titel redan så tycker jag att vi kör på den. PS3: GermanScientist 360: GermanScientist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 8 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 PS3 - leo_swe_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 PS3 - IamDavej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Xbox Live/Gamertag: MadDriftPig Haha, MAD DRIFT PIG! ........jag vet inte vad som håller på att hända med min humor. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DriftPig Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 ........jag vet inte vad som håller på att hända med min humor. Inte jag heller, men den är nog på väg åt rätt håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2013 Same, same. PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 11 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2013 Jag kommer spela på båda konsollerna PSN - C-J-S-1995 Xbox Live - ChrissDaMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts