Jacker Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 När VC kommer till PC borde man kunna göra asa mycke, för att både spelen har typ samma motor!! och då borde man kunna lägga in grejer från VC till GTA3 och så tvärt om o.s.v.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 det skulle vara grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) möjligen så kan du låna någons ps2-skiva och kopiera data mappen från den (som verkligen finns med på ps2 versionen tror jag!) och lägga den i gta3-mappen... om models finns med såklart Redigerad 2 april, 2003 av Flumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 möjligen så kan du låna någons ps2-skiva och kopiera data mappen från den (som verkligen finns med på ps2 versionen tror jag!) och lägga den i gta3-mappen... om models finns med såklart Men kan datorn läsa av ps2skivor??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Men kan datorn läsa av ps2skivor??? DE har jag aldrig hört och de låter inte som om de skulle kunna funka ändå, knäppgök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 möjligen så kan du låna någons ps2-skiva och kopiera data mappen från den (som verkligen finns med på ps2 versionen tror jag!) och lägga den i gta3-mappen... om models finns med såklart Du är verkligen ett Flumm!!! Jag tror du fattar att det är PC verisionen av Vice City jag pratar om! och jag har testat att sätta i PS2 skivan i min PC det kommer upp en massa filer men det går inte att göra nått!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flugfarfar2 Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Du är verkligen ett Flumm!!! Jag tror du fattar att det är PC verisionen av Vice City jag pratar om! och jag har testat att sätta i PS2 skivan i min PC det kommer upp en massa filer men det går inte att göra nått!!! Jag har inga ps2 cd, så jag kan inte testa, men de låter helt fel.... http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/Krig.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 okej... men nånstans stod det att det fanns med en data-mapp på ps2 skivan... och ja datorn kan i alla fall läsa av ps-skivor... men inte spela upp dem som om datorn är samma som ps2. Och jag är inte ett flumm jag är kung... även om det inte rimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag har inga ps2 cd, så jag kan inte testa, men de låter helt fel....http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/Krig.JPG Värför satte du in min sig i din tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 PS2-skivorna är DVD-skivor så man behöver DVD ROM för att kunna läsa dom. Sedan kan jag säga att strukturen på GTA3 och Vice City är nästan exakt den samma när det kommer till filer och mappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag har en DVD-rom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag har en DVD-rom och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 jag har en DVD-rom testa om det funkar att datorn läser från skivan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 jag har ochså en dvd-rom men jag har inte vice city! =(( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Jag har både DVD-ROM och Vice City ska testa snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 jag har spelat gta vc på ps2 det var skitkul... måste ladda ner det när det kommer ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 jag har inte vice... uppdatera detta forum tack! säg till om nåt händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 jag har spelat gta vc på ps2 det var skitkul... måste ladda ner det när det kommer ut... WAREZ WARING! ajabaja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 (redigerad) WAREZ WARING! ajabaja..... hmm... GiZmo kom före själv WareZ HuNtEr!! Redigerad 6 april, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts