DizzY Skrivet 28 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2013 Ja, nu är det dags igen, ganska chockad att fortf ingen skrivit om detta här då jag läste det under gårdagen. hursomhelst så har rockstar gått ut med att det dyker upp en ny trailer imorgon, skulle gissa på runt samma tid som vanligt för oss i Sverige vilket blir mellan 16-18 tiden. vi har fått se sjukt mkt ifrån spelet i massor med trailers, men ändå känns det som jag enbart sett ytterst lite av denna världen. nu är det dags igen för en trailer utan något tema som karaktärerna eller Online, jag personligen hoppas på att få se lite nya fordon eller fler interiörer av byggnader osv. Kartan hade fan inte varit fel att få se heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2013 Ja, nu är det dags igen, ganska chockad att fortf ingen skrivit om detta här då jag läste det under gårdagen. hursomhelst så har rockstar gått ut med att det dyker upp en ny trailer imorgon, skulle gissa på runt samma tid som vanligt för oss i Sverige vilket blir mellan 16-18 tiden. vi har fått se sjukt mkt ifrån spelet i massor med trailers, men ändå känns det som jag enbart sett ytterst lite av denna världen. nu är det dags igen för en trailer utan något tema som karaktärerna eller Online, jag personligen hoppas på att få se lite nya fordon eller fler interiörer av byggnader osv. Kartan hade fan inte varit fel att få se heller! Önskemål: Karta och story. Jag vill veta vad det är som driver dom här karaktärerna till samma mål utöver pengar. I alla fall bara något litet. Jag vill inte se någon plot-tvist eller så, men bara lite drama! Kartan vill väl alla se mer av. I IV visades väl kartan på en tavla i tunnelbanan i någon trailer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2013 Tror inte den här trailern blir så innehållsrik. Känns som vi sett för mycket. Behöver vi verkligen mer nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2013 Tror inte den här trailern blir så innehållsrik. Känns som vi sett för mycket. Behöver vi verkligen mer nu? jag behöver, börjar få abstinens efter ett spel jag aldrig spelat nu, sjukt... nej, dom borde visa kartan nu, antingen på bild eller en riktigt bra överflygning i trailern imorgon så man uppfattar skalan lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2013 Jag tror inte heller att den kommer visa så mycket, kan faktiskt tänka mig att det är trailern för TV som släpps. Hoppas dom släpper resten av sakerna man kan läsa om på deras hemsida imorgon, radiostationerna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2013 Fast "official trailer" för GTA SA var väl rätt fet ändå? Jag har för mig att den här kallades "official" på sin tid, men jag har visst inga bevis för det nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 28 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2013 Omg henki, lugna dig med såna där länkar, man får ju abstinens... Klart en av de bästa GTA trailers någonsin enligt mig. Nu är min hype inför morgondagens trailer maxad! Måste dock veta vilken tid den släpps, ifall jag måste sluta tidigare på jobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 Måste dock veta vilken tid den släpps, ifall jag måste sluta tidigare på jobbet... Haha, det där låter inte som nån bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 Vad tror vi då? 18? 19? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 29 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 Den släpps 11am eastern och enligt min research så ska de va kl 18 här. Hoppas dock jag har fel och att det faktiskt är tidigare haha men troligen har jag rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 Klockan 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 (redigerad) Klockan 5! Klockan 5 stämmer bra. Måste åter igen tipsa om WorldTimeBuddy. Bästa tidzonskonverteraren. http://www.worldtimebuddy.com/?pl=1&lid=2670781,5,8&h=2670781 Där ska ni se CEST (Sundsvall alltså vår tid), EST och PST. Hovra över 11am på EST och då markeras även rutan ovanför som visar vilken tid det är för oss. Man kan även lägga till/ta bort andra tidszoner om man har fler man vill hålla koll på. Edit: Jag gissar att den kommer vara 1 minut och 30-40 sekunder. Redigerad 29 augusti, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 29 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 Aha vilken tur att jag hade fel då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 (redigerad) Här är den, riktigt njutbart! Vad tycker ni? Redigerad 29 augusti, 2013 av Kingkill555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 PANSARVAGN PÅ BRON I SLUTET! JAAAAA!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 (redigerad) Redigerad 29 augusti, 2013 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2013 Ganska najs men jag vill fan bara lira nu alltså. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts