MyStiC Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 I och med att Sony gjorde så att spelare kunde ladda ner stora delar av spelet i förtid så har ett antal "hackare" tagit sig möjligheten att låsa upp filerna. Detta har gjort så att massor information om radiostationerna och även ljudklipp med konversationer från uppdrag är nu läckt. Vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Tråkigt, men så länge spelet i sig inte är läckt är väl skadan inte så enorm än. Vill varna på förhand om att länka eller diskutera warez här på forumet, följ reglerna så blir alla glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Tråkigt, men så länge spelet i sig inte är läckt är väl skadan inte så enorm än. Vill varna på förhand om att länka eller diskutera warez här på forumet, följ reglerna så blir alla glada Går ljudfiler och låtnamn som warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 (redigerad) Sök jobb som rubriksättare på Aftonbladet. Redigerad 23 augusti, 2013 av mr_tobbe 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Sök jobb som rubriksättare på Aftonbladet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Går ljudfiler och låtnamn som warez? Ljudfiler bör göra det, låtnamn bör vara okej, dock med spoiler-tagg! Om spelet hade läckt hade det varit tråkigt, sådant här känns dock som att det mest kan skapa lite extra publicitet, snack och hype. Vilket kan ses som att den skada som skett är relativt mild. Idag lär man få räkna med att liknande saker sker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Om spelet hade läckt hade det varit tråkigt, sådant här känns dock som att det mest kan skapa lite extra publicitet, snack och hype. Vilket kan ses som att den skada som skett är relativt mild. Worked on me.. Känner hur det kryper i hela kroppen. Jag vill ha spelet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 (redigerad) Slutet av spelet är läckt på diverse sidor, var försiktiga vart och vad ni läser. Redigerad 23 augusti, 2013 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 (redigerad) Ett bevis på hur otåliga människor är Radiostationer, låtar och kartan vist. Men uppdragen och slutet.. Redigerad 24 augusti, 2013 av Ferno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Slutet av spelet är läckt på diverse sidor, var försiktiga vart och vad ni läser. Men vafan.... internetbojkott till den 17 då alltså. Om någon här får för sig att börja spoila yrkar jag på social konkurs för den personen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Till och med kommentarfältet på Rockstars hemsida är fullt med spoilers. Om de är sanna vet man inte, men det kan ju gott och väl vara så. Det som inte gick att undvika att läsa, för att det var skrivet i stora bokstäver, vore i så fall väldigt ovanligt. Förhoppningsvis är det inte sant. Nä, nu får vi undvika hemsidor med kommentarfält i några veckor till. Tråkigt. Märkligt att de har kvar möjligheter att skriva på officiella hemsidan när inga vettiga frågor ("PC?") eller kommentarer ("can't wait!") skrivs där ändå. Stäng ner skiten säger jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 LOL... Det är inte första spelet heller i så fall, händer ju skivsläpp också. Varför har folk så bråttom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Blir att gå i ide nu för att undvika trolls och spoilers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Jaha det sög ju...får man akta sig vart man klickar för ett par geeks inte har något bättre för sig. Jag var lite sugen på att klicka på länken med all musik, men va fan Rockstar verkar bara vara någon dag ifrån att släppa det själv nu när dom gjort en flik för musik på hemsidan. Verkar vara rätt säkert att gå in på deras kommentarfältet nu, Rockstar har hotat med att dra in folks konton om dom läcker info. A reminder to all Social Club members of Rule #1 right above the Comment Box. Anyone posting links to or discussing supposed "leaks" about our games here on our own site will have their commenting privileges suspended indefinitely. As we get closer and closer to game launch, there will be lots of people around the internet posting supposed leaked information about the game. Please do not proliferate such things here as we certainly don’t want any misinformation spread from things that are fake nor do we want spoilers spread regarding anything that might be true. Anyone engaging in such discussion here at the Rockstar Newswire before September 17th will have commenting privileges revoked until well after the game’s release. Thank you for understanding, Rockstar Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Verkar vara rätt säkert att gå in på deras kommentarfältet nu, Rockstar har hotat med att dra in folks konton om dom läcker info. Inte alls! Det var där jag läste dessa spoilers, om de nu är sanna. Annars är successful troll successful. Naturligtvis vill jag ju få spela spelet och upptäcka storyn själv, men för mig är det vägen till slutet som är det spännande och det kan inga avslöjanden fördärva. Jag ser mer fram emot spelvärlden, de olika mekanikmomenten, småsakerna samt GTAO som lockar. Storyn är en bonus, som förstås är roligast oförstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Rockstar och Take2 går stenhårt in på att bromsa alla läckor. Hela spoiler-delen av GTAForums är borttagen, även låtlistorna som postades på Reddit är borttagna. Positivt, tycker jag! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Rockstar och Take2 går stenhårt in på att bromsa alla läckor. Hela spoiler-delen av GTAForums är borttagen, även låtlistorna som postades på Reddit är borttagna. Positivt, tycker jag! Så som det ska vara tycker jag, det ska inte löna sig genom att läcka och hacka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 (redigerad) Rockstar och Take2 går stenhårt in på att bromsa alla läckor. Hela spoiler-delen av GTAForums är borttagen, även låtlistorna som postades på Reddit är borttagna. Positivt, tycker jag! Tur att man inte gick ut lika hårt för att censurera wikileaks... Redigerad 24 augusti, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Rockstar och Take2 går stenhårt in på att bromsa alla läckor. Hela spoiler-delen av GTAForums är borttagen, även låtlistorna som postades på Reddit är borttagna. Positivt, tycker jag! Då får de också se till att stänga ner sina egna kommentarsfält, eller aktivera godkännande av kommentarer innan de publiceras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts