Master_812 Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 (redigerad) Se Klippet på egen risk Redigerad 17 augusti, 2013 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 (redigerad) Jag tittade för att jag inte kunde hålla mig Till den som undrar: listan innehåller INGA storyspoilers, däremot lite story-inslag som inte tycks vara så jättefarliga att ha läst. Listan har 11 dolda troféer och de kommer i slutet på videon - alla är helt gömda förutom GP-siffror, så det står lyckligtvis ingenting om vem som dör, etc. -- Tycker det var en helt okej lista, jag vet inte vad man kan vänta sig av det men det är kul att både Stunt Jumps och Rampages är tillbaka. Men hur var det med Hidden Packages ? Jag såg inget sånt, ska det vara "allt som finns att se" som är motsvarigheten? Kanske något liknande fotografierna i San Fiero ? "From Beyond the Stars" och "Waste Management" skulle kunna vara detta, om det är rejält med delar att plocka. Hundra, tvåhundra skulle inte göra mig något alls. Indikerar detta att det är lite freaky grejer som pågår, så att vi kanske får den jetpack vi hade i GTA SA? Redigerad 17 augusti, 2013 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Mkt intressant, bl.a alla achevments som antyder på att detta kommer va svårare än tidigare, överlev minst 3min på 3stjärnor med alla 3? Det hade ju aldrig varit ngt svårt på föregående spel.. Verkar oxå som där ska va ufo av ngt slag fett som fan ! Dör av längtan nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Antingen är det en löjlig achievement, eller så är det verkligen svårt. Det skulle vara väldigt trevligt att få svårt redan vid tre stjärnor. Samtidigt, hoppas man sällan når upp till för höga nivåer alldeles för snabbt. Vid 2:30 ser man att Trevor har 5 stjärnor, och så ser man pådraget han har. Är det verkligen svårt? Såvida de inte skjuter sönder bilen ska det väl inte vara så knepigt att köra ifrån dem i tre minuter ens vid fem stjärnor. Kanske det är svårare att hålla koll på alla tre karaktärerna? Kanske multipliceras pådraget med antalet karaktärer, så att den femma vi just sett skulle innebära en "femton", typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Är det stora spoilers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Är det stora spoilers? Vågar jag inte påstå, som Henkibojj skrev - den innehöll inga storyspoilers what so ever, så jag tror nog du vågar kika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Bara någon fastighet som köpts, vilka collectibles ("hidden packages" etc) som finns. Lite siffror om hur mycket man ska göra i GTA Online för att få troféer. Ingenting avslöjar för mycket utan är mest matnyttigt för att fundera ut vad det kan innebära och bestå av. MEN! Ni som sett kartan till GTA V kan uppmärksamma hur symbolen till "du utforskade hela LS och Blaine County" ser ut. Likheter?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts