Danne Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Jag behöver hjälp med en sak varje gån jag är inne på internet och jag höger klickar så finns det snabb länkar på porr sidor. Hur gör man för att få bort det. Jag har tre internet adresser på min höger klicknings sak. HUR får man bort det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Du har säkert av misstag fått något skumt program installerat på din dator. Leta igenom "Lägg till eller ta bort program" och om du hittar något program du inte känner igen så ta bort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 det kanske är kazza eller nått annat sånnt program som spökar eller nått som kommit efter att du kollat mailen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Så går det när man är inne på porr... Du, föresten.. Vilken sida va det? Det är ju så man blir intresserad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts