DizzY Skrivet 13 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2013 http://www.rockstargames.com/newswire/article/51218/grand-theft-auto-v-official-website-update-visit-los-santos-blai.html 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 13 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2013 Tror 5an kommer bli riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2013 Kampanjvideorna och Lifeinvader Tab-reklamen alltså!!1! Hahaha jag tror jag dör! Mycket roligt att läsa och fina nya screens också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2013 Åååååååhhhhhhhhh jag vill åka till Los Santos!!!!!!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2013 Alltså seriöst.....fan vad jag vill ha det där spelet efter att ha läst igenom allt det där. Kampanjvideorna var en så typiskt GTA humor, någon som vet när resten kommer? radion måste väl utannonseras under musikfliken tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2013 (redigerad) Jahapp, det verkar bli snö i spelet! Kolla längst ner i vänstra hörnet http://www.rockstargames.com/V/img/global/info/lossantos/los_santos_and_blaine_county_bg.jpg Redigerad 14 augusti, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2013 Jahapp, det verkar bli snö i spelet! Missade detta, vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2013 Missade detta, vad får dig att tro det? Uppdaterade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Uppdaterade Intressaaaaant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Intressaaaaant! Verkar som vädret har en stor roll i spelet. Hoppas på snöstorm och snöskotrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Verkar som vädret har en stor roll i spelet. Hoppas på snöstorm och snöskotrar! Jag hoppas på riktiga stormar som faktiskt är svåra att ta sig igenom, mindre tornados, skitfeta vågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 15 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Hade verkligen varit fett med ett avancerat vädersystem som spelar ngn roll istället för att bara va visuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Nu har dom uppdaterat igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2013 Nu har dom uppdaterat igen. Haha, Serenity & Wellness.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2013 (redigerad) Hahahahah! Kung Fu Rainbow Lazerforce... så jävla bra!!! http://www.rockstargames.com/V/vid/exciting-music-and-entertainment/weazel.webm OMG. Så jävla snyggt! http://www.rockstargames.com/V/vid/fitness-and-relaxation/egochasers.mp4 Redigerad 6 september, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2013 (redigerad) Save the neighborhood, FROM SEX! Redigerad 6 september, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2013 OMG. Så jävla snyggt! http://www.rockstargames.com/V/vid/fitness-and-relaxation/egochasers.mp4 Fick en tanke, som jag verkligen hoppas på är med i spelet! vi såg här att de tydligen finns triathlonlopp osv, det jag undrar är om dom enbart är när man själv deltar, eller om de är något som sker då och då även om man inte deltar? tänk ändå man kör ngnstans så har dom spärrat av vägen och de kommer ett stort gäng springandes förbi framför, åskådare utspridda lite överallt längs kanterna... åhh underbart hade de varit. DOCK finns de ju risk att de hade blivit jävligt ogillat då man simpelt hade kunnat göra en remake av boston incidenten vid mållinjen, som för övrigt är sjukt jävla hemsk.. Här är lite nya bilder dessutom på hemsidan, glöm inte spana in dem; klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2013 Fick en tanke, som jag verkligen hoppas på är med i spelet! vi såg här att de tydligen finns triathlonlopp osv, det jag undrar är om dom enbart är när man själv deltar, eller om de är något som sker då och då även om man inte deltar? tänk ändå man kör ngnstans så har dom spärrat av vägen och de kommer ett stort gäng springandes förbi framför, åskådare utspridda lite överallt längs kanterna... åhh underbart hade de varit. DOCK finns de ju risk att de hade blivit jävligt ogillat då man simpelt hade kunnat göra en remake av boston incidenten vid mållinjen, som för övrigt är sjukt jävla hemsk.. Här är lite nya bilder dessutom på hemsidan, glöm inte spana in dem; klicka här! Fan vilken nice tanke! hahaha Kommer inte kunna motstå att köra bowling med bilen om ett gäng kommer springande eller cyklande på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2013 Fan vilken nice tanke! hahaha Kommer inte kunna motstå att köra bowling med bilen om ett gäng kommer springande eller cyklande på gatan hahaha ellerhur! digga med min tanke, den va fet! och det känns hemsk att säga det, men att påstå att man inte skulle gjort något i den stilen känns bara som en lögn, rakt av..! kan för övrigt tipsa er om att kolla in på ign, dom har gta V week nu, massor av nytt om spelet varje dag, finns ett par redan men det är jävligt intressant läsning om man är intresserad. och visst, där e lite spoilers om lite missions osv men det bryr jag mig inte om då det är hur man själv spelar som spelar roll, och hur man själv tänker. men ja, kolla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2013 (redigerad) http://www.rockstargames.com/V/vid/exciting-music-and-entertainment/cnt.webm Det där COPS liknade programmet verkar hur skönt som helst, man skymtar även The Lost där Redigerad 7 september, 2013 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts