iweX Skrivet 23 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2013 Går ju säga en sak iaf, och det är att dem uppdaterar frekvent och att det är bra uppdaterar. Fem updates på en vecka är rätt mycket - enligt mig iaf och jag tror det bådar väldigt gott inför framtiden för det här spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2013 "Perfect" Bank Heist Gold Overkill gone wrong/right. Här poserar mina kumpaner med 12(!) bodybags . Jag vet inte hur vi lyckades med detta, allting gick fel när vi skulle råna banken. Alla vakter + ett gäng civila strök med under blodbadet. Vi skrapade ändå ihop ca 300k, men det kunde ju ha gått lite mer smärtfritt. Naturligtvis så lastade vi skåpbilen full med alla bodybags, 'cause why the hell not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Kommer ju rätt stora och rätt bra uppdateringar till spelet iaf. Förra veckan kom en helt ny heist också, gratis. Lite väl tråkig heist kanske, men fortfarande tilläg. Tyvärr så har jag helt slutat spela då jag har klarat allting och är level 100. Tycker det behövs mera content i spelet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Nån som är sugen på att lira? Tobias328 såfall drygt rank/level 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Halloween updaten kom idag, riktigt intressant update som ser bra ut. Några nya intressanta vapen verkar komma också. http://www.overkillsoftware.com/halloween/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2014 Har börjat lira lite smått med vänner och det är riktigt kul! Väntan på GTA online heists känns lättare med det här spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2015 Dags att återuppliva tråden! Vilka på forumet sitter och spelar Payday 2? Jag vägrar tro att jag kan vara ensam här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2015 Jag äger aktier i Starbreeze och är väldigt glad över att spelet har en så hängiven fanbase. Har dock aldrig spelat Payday själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2015 På riktigt? Fan, jag var faktiskt bra sugen på att investera i Starbreeze för ett par år sedan men jag kände att jag inte hade tillräckligt med kunskap för att ge mig in i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2015 På riktigt? Fan, jag var faktiskt bra sugen på att investera i Starbreeze för ett par år sedan men jag kände att jag inte hade tillräckligt med kunskap för att ge mig in i det. Introducerades för 50 öre styck i september 2012 och ligger i skrivande stund på 12,50 kr Med all-time-high på 16,50. Själv ligger jag ungefär 150 % upp än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2015 Introducerades för 50 öre styck i september 2012 och ligger i skrivande stund på 12,50 kr Med all-time-high på 16,50. Själv ligger jag ungefär 150 % upp än så länge. Damn son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2015 Uh, lite synd att jag förlorade min max level annars hade jag nog faktiskt fortsatt spela det här spelet, är level 1 nu igen och det känns alldeles för jobbigt att levla upp igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2016 All right, jag ska börja spela Payday 2 igen. Jag har köpt en ny dator, jag saknar Payday, nu är det dags! Det enda dilemmat är att mina vänner är den där typen som bara kan spela ett spel åt gången, så så fort det kommer ut något nytt så kan de inte längre spela det de spelade för en månad sen... Så, jag söker folk att lira med! Någon som är intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts