Golleligan Skrivet 12 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 Episka-ish stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2014 Gillar hur det gick från bästa videon jag någonsin sett till sämsta jag sett på tre inlägg. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2015 Wasteland Heroes sista Vice City-film. Det tog tid för oss men till slut blev den av :') 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 april, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2015 Det blir inte mer oldschool än såhär. (Aprilskämt på GTAStunting.net) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2015 Det blir inte mer oldschool än såhär. (Aprilskämt på GTAStunting.net) ha ha tung vid men en fråga bara hur hoppade du så med den racerhojjen i slutet ??? länka modden 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2015 Skulle inte ha använt repriser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 7 april, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2015 Nä fan precis, synd bara man har så jävla snålt med diskutrymme som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 april, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2015 (redigerad) Uppdaterar med några nya, fräna filmer Redigerad 23 april, 2015 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 17 september, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2015 Nu hörni, ska ni få se någonting alldeles extra! Det är fckR som släpper sin enligt honom sista film, och SOM han gör det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2015 Nu hörni, ska ni få se någonting alldeles extra! Det är fckR som släpper sin enligt honom sista film, och SOM han gör det. Jösses! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 februari, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2016 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 2 september, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2016 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 3 september, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2017 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 september, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2017 Jag fick vara med i en film igen fast det visade sig att min p2b (sista stuntet) som jag sparat i 2½ år tydligen varit med i en film i slutet av 2015 som jag inte visste om, ett projekt jag skickade den till och var bombsäker blev nedlagt...så det var ju helt i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 oktober, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2017 (redigerad) Man kan väl helt enkelt säga som så att det finns ingen anledning att försöka stunta i SA efter den här videon som dödade allt som fanns kvar. Sinnessjuka stunts av två legendarer som tydligen jobbat på denna i fyra år. Burn och Taz i "BURNT ASS". Enjoy. (Extremt cool låt också faktiskt ) Redigerad 14 oktober, 2017 av Ma__Cipriani 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2017 2017-10-14 at 17:05, Ma__Cipriani skrev: Man kan väl helt enkelt säga som så att det finns ingen anledning att försöka stunta i SA efter den här videon som dödade allt som fanns kvar. Sinnessjuka stunts av två legendarer som tydligen jobbat på denna i fyra år. Burn och Taz i "BURNT ASS". Enjoy. (Extremt cool låt också faktiskt ) Satan i min lilla låda! Haha, de stängde ned SA-scenen för gott nu känns det som. Och på vilket sätt sedan! Uppskattar verkligen att du är aktiv i den här tråden så att jag inte missar sådant här. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 november, 2017 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2017 (redigerad) Jävlar vad skitbra filmer det helt plötsligt spottas ut. Här kommer två fräscha till. Den första är den fjärde delen av en slags följetång med skräck-tema samt i regel King Diamond-låtar och jag har två stunts med. Den andra är en trio från DSS som jobbat fram en riktigt högklassig film med några riktiga höjdpunkter till stunts såsom TBV's Freeway-bump i slutet som är bland det sjukaste jag sett på bra länge. Mycket nöje. Redigerad 5 november, 2017 av Ma__Cipriani 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 augusti, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2018 Fick vara med i en förstklassig SA-film med sjukt bra stunts och härlig klippning! 😎 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 september, 2018 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2018 Taz...'nuff said. 😲 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2018 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2018 2 timmar sedan, Ma__Cipriani skrev: Taz...'nuff said. 😲 För evigt en legend. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts