Ma__Cipriani Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 (redigerad) Med tanke på den inaktivitet som inträffat Stunting-delen och att det är i princip bara jag som skapar trådar beträffande nya sevärda stuntfilmer, kommer jag hädanefter att samla alla nya filmer och klipp jag anser bra nog att dela med er, i en och samma tråd. Det kommer att betyda några fler filmer i månaden delgivna, samt reducerat antal obesvarade trådar (Självklart får vem som helst posta filmer här eller skapa en ny tråd, men jag känner att det blir enklast på detta sätt.) Redigerad 12 augusti, 2013 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 luli - The End Complete Devoted Pattern - Ephemeros [24h] Allons-y! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2013 luli - The End Complete Devoted Pattern - Ephemeros [24h] Allons-y! Första videon: Vissa saker var ganska imponerande, någon enstaka sak var riktigt snyggt, men i helhet så var det ju för fan bara samma stunt om och om och om igen, bara på olika platser. För enformig, inte min grej. Andra videon: Mycket bättre! Flera olika saker, som det brukar bli när det är flera människor inblandade, och mycket mer imponerande stunts! Intressant val av musik. Tredje videon: Säger ungefär samma som jag sa om andra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 21 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 (redigerad) Taz - Watch This, Two! Prepare your anus, han har hållit sig undan i flera år och släpper sedan den här bomben Redigerad 21 augusti, 2013 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Taz - Watch This, Two! Prepare your anus, han har hållit sig undan i flera år och släpper sedan den här bomben WHoahwoahwoahwoahwoahwoahwoahwoahwoa hwaowhoah oahw oahwo hawoh En video har inte fått mig att känna såhär på säkert fem år. Har nog att göra med personerna inblandade (har lagt otroligt många timmar på att chatta med JL och Taz förr i tiden) samt att det är en uppföljare till en av de fetaste videorna någonsin. Och så har han lyckats landa en massa enhörningsstunt som har varit på tapeten sedan 2006 någon gång. Wow. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 26 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2013 Oración Så vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2013 Videon från Taz var ganska fet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2013 Devoted Pattern - Satori Joråsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2013 ICAROS Mysig ny film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2013 Dark Side Stunters - Doge Style Slugs "Hello folks, I'm proud to present you our new crew video, this one is a fun one, so don't expect any epicness." - Nem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Granny Fuckers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2013 Max - Ingrained Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 The Strange Country Överraskande bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 3 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Playboyz - Zabernism Grymt coola stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 7 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Dark Side Stunters - Sanctimonium Episkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 Nomad Union - RAW V-stuntingen har tagit fart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2013 (redigerad) Demon & Ruiner - Frostbite Heliga moder Redigerad 13 november, 2013 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2014 Wasteland Heroes - Terminus [24 timmar] Tidsbegränsad stunting av Wasteland Heroes. Solid Ground Starkt San Andreas-collab. Haha, ser att båda filmerna har stunts av mig i thumbnailen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 augusti, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2014 Det var ett bra tag sen, men nu kände jag att det var dags att dela med mig av bland de bästa stunts som någonsin landats i Vice City. Barney är tillbaka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2014 Det var ett bra tag sen, men nu kände jag att det var dags att dela med mig av bland de bästa stunts som någonsin landats i Vice City. Barney är tillbaka. Nej dra åt..! Kommer aldrig fatta hur den där snubben gör det alltså. Kanske också förklarar varför det tar två-tre år mellan varje solo. Tack för länken, det hade nog dröjt ett tag innan jag såg den videon annars! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts