Ma__Cipriani Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 (redigerad) :o Redigerad 11 augusti, 2013 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Redigeringen är lite blippig, inte bra när man har huvudvärk. Men stuntsen var fina! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Det var säkert jättefeta stunts men redigeringen var så fantastiskt jobbig att jag stängde ner efter halva. Intro, eventuella mellanpartier och outro (de avsnitt utan stunts) kan få vara hur effektbelagda och redigerade de vill men när det ska hoppas vill jag att man ska kunna betrakta utan att få migrän. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Säger som Merkky och Jazz. Redigeringen tog över hela videon, går inte fokusera på stuntsen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 11 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Förstår er pojkar, jag avskydde länge editering som denna innan jag började begripa mig på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 Förstår er pojkar, jag avskydde länge editering som denna innan jag började begripa mig på den. Jag har alltid älskat sån här editing faktiskt, men, det var bara för mycket. Den var stilfull, men samtidigt skitdryg när man försökte se stuntsen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Har bara gillat ett fåtal av videorna som Beat har redigerat. Tycker att han är lite egoistisk och redigerar videorna så att man tappar fokuset på stuntsen. Menmen, Burn är säkert nöjd. Riktigt feta stunts, men nu för tiden krävs det dessvärre något alldeles i hästväg för att jag ska lägga videon på minnet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Skall framföra era tankar och reflekteringar till editeraren, han vill verkligen ha kritik för sina arbeten så han vet vad han kan göra bättre till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Håller med föregående talare. Han måste jobba på både vinklar och att minska sin redigering så att man faktiskt ser vad stuntet går ut på. Så gott som samtliga klipp i första halvan bröts av antingen för lång och jobbig klippning mellan förra och nya stuntet, eller så försvann hela hoppet och landningen. Sportbilen och monstertrucken till exempel, vid 0:40 till 0:50 ungefär, vad gick stunten ut på? Jag såg bara en sönderhackad video 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts