Jump to content

Burn - Technical Damage

Ma__Cipriani
 Share

Recommended Posts

Det var säkert jättefeta stunts men redigeringen var så fantastiskt jobbig att jag stängde ner efter halva. Intro, eventuella mellanpartier och outro (de avsnitt utan stunts) kan få vara hur effektbelagda och redigerade de vill men när det ska hoppas vill jag att man ska kunna betrakta utan att få migrän.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bara gillat ett fåtal av videorna som Beat har redigerat. Tycker att han är lite egoistisk och redigerar videorna så att man tappar fokuset på stuntsen. :rolleyes: Menmen, Burn är säkert nöjd. Riktigt feta stunts, men nu för tiden krävs det dessvärre något alldeles i hästväg för att jag ska lägga videon på minnet.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med föregående talare. Han måste jobba på både vinklar och att minska sin redigering så att man faktiskt ser vad stuntet går ut på. Så gott som samtliga klipp i första halvan bröts av antingen för lång och jobbig klippning mellan förra och nya stuntet, eller så försvann hela hoppet och landningen. Sportbilen och monstertrucken till exempel, vid 0:40 till 0:50 ungefär, vad gick stunten ut på? Jag såg bara en sönderhackad video :confused:

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor