Hultenius Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Saker och ting såg annorlunda ut för några år sedan då mobilskinnet introducerades. De flesta mobiltelefoner var lågupplösta, smartphones var långt ifrån normen och surfplattor existerade inte. Idag går nästan alla omkring med högupplösta iPhones och Android-telefoner, vilket gör mobilskinnet både överflödigt och begränsande. Jag har därför inaktiverat det nuvarande mobilskinnet på test. Förhoppningsvis gör det en comeback i samband med nästa stora uppdatering av forumet, men då anpassat för dagens morgondagens enheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Bra säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Nooes, det är ju jättesmidigt! Det är förvisso andra telefoner nu än förr, men täckningen är inte alltid vad man kan önska och då är en nedbantad version rätt bra att ha. Eller när man bara vill slippa bläddra förbi alla signaturer och krimskrams och istället läsa innehållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Det skulle vara riktigt episkt om vi hade byggt en egen app. Tyvärr så gissar jag att det inte finns nog intresse att det skulle vara värt tiden, men ändå, det vore episkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2013 Jag använder IPBuddy, forced mobile skin. Bra att ha och bra att kunna komma åt originalet om man vill det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2013 Jag använder IPBuddy, forced mobile skin. Bra att ha och bra att kunna komma åt originalet om man vill det! Den buggar lite ser jag... Grymt initiativ Hultenius, uppskattas som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2013 (redigerad) Den buggar lite ser jag... Grymt initiativ Hultenius, uppskattas som fan! Haha, jag vet inte om jag är full eller om den nullar av sig själv. Redigerad 8 augusti, 2013 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2013 [...]comeback i samband med nästa stora uppdatering av forumet[...] Angående mobilskinnet så har jag aldrig gillat det utan hellre matat fram desktop-versionen. Men sedan så ogillar jag visserligen att surfa "vanliga" internet från telefonen överlag... Haha, jag vet inte om jag är full eller om jag nullar mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts