Vice. Skrivet 4 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2013 (redigerad) Det här vill jag ju se. Skulle dessutom inte tveka en sekund att delta. Hoppas detta kommer till Sverige. Nån som vet om den går på någon av våra kanaler? Redigerad 4 augusti, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2013 Det finns få saker som är så sorgligt att se som Discovery Channels förfall. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2013 (redigerad) Åh herre... Är det censurerat på TV också, eller är det bara på Youtube-klippen? Edit: Det verkar som att det är censurerat på TV också. Det gör ju saken ännu fånigare. Redigerad 5 augusti, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 (redigerad) Haha, va fan är det här? Censurat & allt. Det är väll ett OK uppläg, dock att dem valt ut rätt attraktriva kvinnor enbart (efter kollat lite på YT) och inte några "fulare" tjejer om jag får säga så gör det ju rätt .. meh i mina ögon. Det finns ju inte bara tjejer med tränade kroppar här i världen. Den här tjejen såg väll rätt risig ut, men fortfarande helt OK ut.. Redigerad 6 augusti, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Det finns få saker som är så sorgligt att se som Discovery Channels förfall. Det skulle väl vara History Channels förfall isf. Åh herre... Är det censurerat på TV också, eller är det bara på Youtube-klippen? Edit: Det verkar som att det är censurerat på TV också. Det gör ju saken ännu fånigare. Hallå? Det är Amerikas Puritanska Stater vi snackar om här. En liten nipslip eller en f-bomb och man kan räkna med stämningar, böter och skandal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2013 Det skulle väl vara History Channels förfall isf. Hehu, suddade ut det klargörandet i min post eftersom att det kändes överflödigt, samt för att postponea ett högt blodtryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 7 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2013 Det finns få saker som är så sorgligt att se som Discovery Channels förfall. På tal om Discovery channels förfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts