Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2013 Verkar vara ett extremt vanligt problem som leder till att man inte kan spela multiplayer. Har sökt och testat det mesta, men finns det någon fix som faktiskt fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2013 Vad jag har läst så ska det funka bara man försöker några gånger. Själv fick jag det just att fungera för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2013 Vad jag har läst så ska det funka bara man försöker några gånger. Själv fick jag det just att fungera för första gången. Försökte ett 30-tal gånger utan resultat. (Både jag och en kompis, olika konton, olika datorer) Men nu idag har det fungerat smärtfritt för oss båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts