ChrissDaManSietses Skrivet 15 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2013 Ska ni sticka på midnatts-releasen när GTAV släpps? Jag ska, till Täby Centrum Jag har aldrig vart på midnatts-release, någon som vet vad som händer? är de bara att man får spelet tidigare? De va ju nån som skulle klä ut sig när Max Payne 3 skulle släppas läste jag på GTAforums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2013 Jag går till Goben på midnattsöppet. Nära och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 15 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2013 Vissa butiker låter en spela spelet lite innan dom väl börjar sälja dom vid midnatt, fick jag o några kompisar göra vid IV releasen. Annars e de rätt olika va som sker på varje ställe kan jag tänka mig ! Jag kanske gör de, får se, annars drar jag direkt på morgonen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2013 Nix, ingen midnattsrelease för min del. Jag förbokar och får det på posten den rätta dagen, det räcker för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2013 Jag bor så pass nära spelbutiken, så ja, det blir nog så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2013 ... kanske! Vi får se, beror ju på hur det ser ut med studierna och så vidare... #seriös #student 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2013 Vette fan om min butik har öppet till midnatt, kanske man ska kolla upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2013 Min första tanke är "jag är för gammal för sånt". Mest troligen kommer jag inte gå, om det nu öht kommer vara något sånt här i st stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinewood Skrivet 18 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2013 Nån som ska till gamestop tuna park ? Hörde att över 500 har förbokat där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2013 Nån som vet om Webhallen Gbg kommer ha midnattsrelease? I så fall är risken stor att det blir så för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2013 Har nu bokat spelet! Och kommer att hämta det på natten! =D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts