VaXXoR Skrivet 6 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2013 Rockstar har bekräftat att det kommer mer information om deras nya multiplayerläge som kommer kallas GTA online. Vad som är intressant här är att det låter mer som ett MMO än ett multiplayer för bara GTA V. Gammla spelbara GTA karaktärer kommer kunna användas och det kommer även finnas en character creator. Det verkar som Rockstar vill göra något stort med GTA online. Vad tror ni och vad hoppas ni på när det kommer till Online? Själv hoppas jag att Rockstar går lite i riktigt till MMO. Inte allt för mycket, men hade älskat att se spelet blir mer personligt. Egna bilar, egen karaktär som man skapat som man själv vill och så vidare. Att ha en karaktär som ingen annan har är underbart och älskade det i spelet APB. Men vi får väl se hur det blir. Väldigt nyfiken på vilken nivå Rockstar tar customization valen. Sjukt spännande! Sen tror jag också att den kommande gameplay trailern kommer vara från Online och inte från själva storyn, men vi får se i September! Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2013 GTA Online Crime 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2013 (redigerad) GTA Online Crime Hahahahahahaha. Åh, vi borde starta upp sajten igen och fortsätta med denna briljanta journalistik! Redigerad 7 juli, 2013 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Fan vad jag hoppas dom släpper online trailern snart. Gissar på att den kommer fredag 9 Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Bryr mig inte om jag får se trailer eller ej, sålänge man får ingående info på saken så är jag nöjd. Men klart, alltid roligare med trailers! Efter hur dom fortsatt att mindblowa mig gång på gång nu så tänker jag inte ens spekulera vad dom planerat för sin stora onlineskapelse, kommer inte bli besviken hursomhelst! Nu får dagarna gärna gå undan, funderar på att gå i ide i september fram tills releasen, så är man utvilad att dygna de första dagarna sen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 3 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2013 Hoppas på en trailer för online på måndag, då fyller man år och de hade ju varit en sweeet present ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 (redigerad) Redigerad 12 augusti, 2013 av Master_812 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Woop woop! Jag gick just och tänkte på när nästa video skulle komma, de snackade ju om augusti, så det här var en trevlig nyhet. Hoppas på det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Woho! Är redo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Har vi fått höra något om co-op, antingen i GTA Online eller på något sätt i storyläget, med tanke på att det både finns flertalet karaktärer i ett uppdrag och att det finns en knapp i mobilen för att spela om uppdrag? (Antar att man får ge sig till tåls tills på torsdag, men ändå...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 13 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2013 ngn som vet bvilken tid de blir för oss på torsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2013 ngn som vet bvilken tid de blir för oss på torsdag? De brukar oftast släppa trailers 12:00 EST, alltså kl 18:00 CET (vår tid). De brukar också slänga upp en post på newswire dagen innan och bekräfta exakt vilken tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Look for the world premiere of the official GTA Online Gameplay Video as well as coverage of first press previews here at the Newswire and at rockstargames.com/GTAOnline – this Thursday, August 15th at 10AM Eastern. http://www.rockstargames.com/newswire/article/51211/grand-theft-auto-online-gameplay-video-previews-coming-this-thur.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Någon som är på att hypa idag då? http://tinychat.com/jh272 2 timmar kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Eftersom förra trailern visade någons hem och en pengaräknare i hörnet så antar jag att man kan köpa fastigheter till sin karaktär. Då antar jag också att man får köpa vilken som helst. Pax för att köpa den ensligaste av ensliga stugor som bara kan kommas åt via helikopter, jumpjet eller fallskärm! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Har ännu bara lyckats se en 360p-video, nedladdningen går sjukt långsamt. Måste ärligt säga att jag satt och var sjukt besviken ända från att jag läste att det bara var för 16 spelare (jag hade helt klart väntat mig ett 50+ pers MMO-Action-RPG), ända fram till sista stora featuren de presenterade. Först DÅ blev jag sjukt taggad! Samtidigt: Ett jättestort freeroam och med lite diverse deathmatchliknande grejer. Har de inte hittat på något mer spännande än de saker som fanns till IV är det faktiskt grymt överreklamerat. Jag hoppas intensivt att de tar ett antal multiplayerlägen med från GTA LCS och VCS, förmodligen de roligaste spellägena någonsin i GTA-serien - utan att någonsin ha fått upplevas av ens en bråkdel av spelarna eftersom man måste sitta 16 pers i samma rum för att få den bästa upplevelsen; eller någon upplevelse över huvud taget med minst en-tre andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Då blir det att råna banker med kompisarna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 GIEF ME TO PC NAAAAAAAAAAAAAOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 GIEF ME TO PC NAAAAAAAAAAAAAOW! Får gärna dröja ett tag innan moddarna och fuskarna kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Får gärna dröja ett tag innan moddarna och fuskarna kommer Haha true men tror det kommer säkert nå vettig anti cheat såfall till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts