eXotic Skrivet 22 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2013 http://getloadedgo.com/ Har vi förresten inte en allmän tips-tråd där man kan skriva om man hittar trevliga erbjudanden? Jag kunde inte hitta den. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2013 Man får tacka, har varit sugen på att ha Fallout-spelen på mitt steamkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2013 Man får tacka, har varit sugen på att ha Fallout-spelen på mitt steamkonto. Jag såg nu att utbudet ändrats lite då Dishonoured sålde slut. Det förväntas komma tillbaka ikväll och erbjudandet förlängdes ett dygn. Hoppas du inte missade det spelet ifall det var av intresse. Dishonoured var en stor anledning till att jag slog till, tillsammans med Fallout 3 GOTY som jag länge tänkt skaffa men aldrig riktigt tagit tag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2013 Jag såg nu att utbudet ändrats lite då Dishonoured sålde slut. Det förväntas komma tillbaka ikväll och erbjudandet förlängdes ett dygn. Hoppas du inte missade det spelet ifall det var av intresse. Dishonoured var en stor anledning till att jag slog till, tillsammans med Fallout 3 GOTY som jag länge tänkt skaffa men aldrig riktigt tagit tag i. Oh, jag visste inte ens att det fanns där. Men jag är nöjd med Fallout-spelen, orkar inte spela på xbox längre så spel som jag känner behovet av att spela om köps till PC istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2013 Oh, jag visste inte ens att det fanns där. Men jag är nöjd med Fallout-spelen, orkar inte spela på xbox längre så spel som jag känner behovet av att spela om köps till PC istället! Aha okej, men då så! Ska ta tag i det här och installera spelen idag, ska bli kul att testa lite Dishonoured som det snackats så mycket om. Även Fallout, det har jag ju varit sugen på länge att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts