VaXXoR Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Jag ska skicka en mapp med bilder till en av mina kusiners kompis pappa. Men bild mappen är ganska stor, hur skickar jag den på bästa sätt? 769 MB ligger rarfilen på. Går det ens skicka över mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Jag ska skicka en mapp med bilder till en av mina kusiners kompis pappa. Men bild mappen är ganska stor, hur skickar jag den på bästa sätt? 769 MB ligger rarfilen på. Går det ens skicka över mail? Det beror på vilken mail du använder. Fast det kanske inte är någon som tillåter så stora filer. Ladda upp den på valfritt moln och skicka med länken i mailet bara. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Det beror på vilken mail du använder. Fast det kanske inte är någon som tillåter så stora filer. Ladda upp den på valfritt moln och skicka med länken i mailet bara. Vet du något bra? Vill göra det så lätt som möjligt för vet inte hur kunnig han är. Vill inte att det ska bli krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Vet du något bra? Vill göra det så lätt som möjligt för vet inte hur kunnig han är. Vill inte att det ska bli krångligt. Google Drive. 5GB om man har Google-konto. Går att skicka en länk till filen till valfri mail, sen är det bara för dem att tanka ner den. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Google Drive. 5GB om man har Google-konto. Går att skicka en länk till filen till valfri mail, sen är det bara för dem att tanka ner den. Okej, tack! Ska kolla in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Google Drive. 5GB om man har Google-konto. Går att skicka en länk till filen till valfri mail, sen är det bara för dem att tanka ner den. 15 till och med! Gmails 10GB slogs ihop med Drives 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 (redigerad) Själv föredrar jag Dropbox, men det är nog ett helt år sedan jag gav Drive en chans. Gillar Dropbox mest eftersom man kan ladda upp telefonens bilder automatiskt. Kan tänka mig att Drive har förfinats lite med tiden... Redigerad 14 juni, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 Om du föredrar sidor som t.ex Rapidshare så rekommenderar jag Sprend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts