Vice. Skrivet 31 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2013 Hej. Ska till Stockholm Göteborg 3-14 juni. Jag känner ingen och för att undvika total isolering undrar jag nu om det finns nån gtasajtare i närheten som kanske vill träffas upp för en öl?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2013 Ska kanske iväg till Göteborg en sväng nu i början av juni. Vet dock inte när eller ens om det blir av, men jag hör av mig på Facebook om jag är där då! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2013 Ska kanske iväg till Göteborg en sväng nu i början av juni. Vet dock inte när eller ens om det blir av, men jag hör av mig på Facebook om jag är där då! Gärna. Kommer bo på ett hotell. Ganska nära stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 1 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2013 Gärna. Kommer bo på ett hotell. Ganska nära stan. Allt coolt folk bor på Hisingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2013 Verkar inte bli av, ska iväg till en stor producent i Huskvarna istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2013 Verkar inte bli av, ska iväg till en stor producent i Huskvarna istället Nej synd =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2013 Verkar inte bli av, ska iväg till en stor producent i Huskvarna istället Äre Allyawan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2013 Äre Allyawan? Nope. Hurricane. Han är bara producent, inte rappare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2013 Jag är i Göteborg hela sommaren. Kan kanske träffas någon dag, är dessvärre även pank hela sommaren också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 Jag är i Göteborg hela sommaren. Kan kanske träffas någon dag, är dessvärre även pank hela sommaren också. Bor på flott hotell med spa som ingår. Citron, kanel, och isbastu. ^^ Sen lite mintdusch eller ett dopp i de varma källorna på det så mår man toppen. Kanske skall bjuda in dig, vi får ju ta dit gäster. =D En öl kan jag bjuda på om du har tid. Är där en vecka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2013 Storfräsaren Vicke C. Hookar forumbabes. Ska'ru med upp på lite citron och kanel? 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2013 (redigerad) Hade vart ironiskt om Vice som har fru och barn skulle bli den av alla forumiter i ledet som lyckas charma IceCandy. Var ju ett jävla ståhej när hon joinade minns jag - Va, en tjej? Som spelar GTA? Som är snygg? :o Redigerad 9 juni, 2013 av Weener 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2013 Hade vart ironiskt om Vice som har fru och barn skulle bli den av alla forumiter i ledet som lyckas charma IceCandy. Var ju ett jävla ståhej när hon joinade minns jag - Va, en tjej? Som spelar GTA? Som är snygg? :o Fast han skulle inte vara den första forumiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2013 Vad gör du i Göteborg om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2013 Vad gör du i Göteborg om jag får fråga? Raggar på IceCandy! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2013 Vad gör du i Göteborg om jag får fråga? En utbildning för nya jobbet. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2013 En utbildning för nya jobbet. =) Det var en bra täckmantel. Jag snor den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2013 Jag ska också till Göteborg på utbildning... ;;))) :erv: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2013 Jag ska också till Göteborg på utbildning... ;;))) :erv: När? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts