Kebab Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 Mitt sinne blåstes lite när jag insåg att Loungen öppnade den 15 juli 2008. Det känns ju som att det var nyligen som vi snackade, bönade och bad om en sådan forumdel. Tänkte göra en statusuppdatering bara men kände att, nej, jag gör en tråd så att ni andra inte har en chans att missa detta. Det känns bättre om så många som möjligt av er har åldersnoja tillsammans med mig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 ..... fem år? Shiet, tiden har gått så jävla snabbt. Trodde den hade varit öppen i ett år bara..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 Minns hur alla lektrådar fullkomligt exploderade till en början eftersom alla var så taggade på att äntligen återgå till hur det var i Spam-delen... Men ett par år senare blev man ganska trött på lekarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 Helt sinnes. Fan vad det här forumet bara flyger fram. Hur ska vi fira den lilla loungen? Massiv speldag? Absurd aktivitet från alla medlemar? Trådskapande? .gif-fest? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 Är detta på riktigt? Fem år? Jag trodde snarare runt två år. Fan vad gammal jag är. Fy fan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2013 (redigerad) Fy fa-an vad tiden gått fort! Som Kebab skrev, känns bara som nått enstaka år sedan vi bad om en sådan här del! Meeen... GRATTIS I FÖRSKOTT, FORAT! Redigerad 28 maj, 2013 av RavenE 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2013 Får instämma, helt sinnessjukt. Minns hur jag kom hem från tre veckors sommarjobbande i Byxelkrok (=internetexil) och möttes av Loungen och Fråga en GTAsajtare-tråden, i vilken Vinnie varit snäll nog att lägga upp en unibrow-bild på mig. Det tyckte 16-åriga Tweak var sjukt pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2013 Vad hände med tiden? Ah. Fan vad jag älskar det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2013 Årets WTF-tråd. 5 år?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2013 Haha... sommaren 2008, då hade jag ganska precis slutat mitt första jobb, och det blev inledningen på en rätt oaktiv period i mitt liv. Inte för att jag längtar tillbaka och det känns långt bort nu, men det känns skumt att Loungen är lika gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2013 God damn... Men det tycker vi om! Skål på det, gubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 För att göra det väldigt enkelt... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2013 Hurra. *flärp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2013 Haha, klickade mig in i tråden från forumindexet och kollade inga datum först. Scrollade ner och såg mitt inlägg, bah "NÄR SKREV JAG DET HÄR?". Kollade datumet, "ahhh...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2013 Det här missade jag fram till nu! Jävlar! Sommaren 2008 hade jag precis slutat första året på gymnasiet. Om ett halvår är jag färdig med en tre-årig utbildning på högskola. Det är läskigt hur fort tiden går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts