Siana Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 Jag skulle aldrig ha en webbkamera som är riktad mot mig i soffan. På min jobb-laptop har jag tejpat över den, på min privatlaptop kunde man vrida undan den, bakåt. TV-soffan känns lite för privat för att ha en kamera mot sig. Snart har man inbyggd kamera i sovrums-TV:n också, If you know what I mean Ge kinecten en liknande behandling då? Förstår inte problemet riktigt. Tycker fortfarande det är väldigt överdrivet men du har ju i alla fall just bevisat att det finns knep att ta till om man är nojig. Right on! Av ren nyfikenhet - vad är det du är rädd för? Varför tror du att folk är intresserade av att glo på dig genom din webbkamera? Är du också nervös när du rör dig i områden med säkerhetskameror? Har du tejpat för alla dina fönster också? Ber om ursäkt om jag låter sarkastisk, jag har bara väldigt svårt att förstå din tankebana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2013 (redigerad) Ge kinecten en liknande behandling då? Förstår inte problemet riktigt. Tycker fortfarande det är väldigt överdrivet men du har ju i alla fall just bevisat att det finns knep att ta till om man är nojig. Av ren nyfikenhet - vad är det du är rädd för? Varför tror du att folk är intresserade av att glo på dig genom din webbkamera? Är du också nervös när du rör dig i områden med säkerhetskameror? Har du tejpat för alla dina fönster också? Ber om ursäkt om jag låter sarkastisk, jag har bara väldigt svårt att förstå din tankebana. Är bara emot att ha en kamera på mig hela tiden och är väldigt skeptiskt till varför det bara ökar och ökar. Allt elektroniskt ska ha en kamera som man inte kan koppla ur eller liknande. Och när det gäller kinect så känner jag så här, vill jag ha skiten köper jag det men vill inte bli påtvingad en kamera i min lägenhet. Och inget som lyssnar på mig heller. Annan anledning är väl hackare och andra saker. Redigerad 1 augusti, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Har aldrig ägt en konsol men har alltid var lagd åt Playstationlaget. Förr var ju priset det enda negativa, men i den här generationen ser jag ingen som helst anledning att välja Xbox... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Right on! Hehe, jag köpte ny laptop häromveckan och bland det första jag gjorde var att tejpa för webcamlinsen. -- Ni som vet att ni kommer att köpa ny konsol: När köper ni den? Vid releasen eller tänker ni vänta? Själv kommer jag garanterat att vänta. Siktar på att köpa en ungefär vid den här tiden nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Ni som vet att ni kommer att köpa ny konsol: När köper ni den? Vid releasen eller tänker ni vänta? Själv kommer jag garanterat att vänta. Siktar på att köpa en ungefär vid den här tiden nästa år. Kommer förboka mitt PS4 om drygt 2 veckor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Och när det gäller kinect så känner jag så här, vill jag ha skiten köper jag det men vill inte bli påtvingad en kamera i min lägenhet. Och inget som lyssnar på mig heller. Vet du att Microsoft kommer sälja Xbox One utan Kinect? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Vet du att Microsoft kommer sälja Xbox One utan Kinect? Har dom ändrat det med nu? I så fall är det ju asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Har dom ändrat det med nu? I så fall är det ju asbra. Jag ber om ursäkt. Det var tydligen bara ett rykte som jag råkade scrolla förbi för ett tag sedan. Men dom ändrar så mycket annat, så det är bara att hålla tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2013 Jag ber om ursäkt. Det var tydligen bara ett rykte som jag råkade scrolla förbi för ett tag sedan. Men dom ändrar så mycket annat, så det är bara att hålla tummarna. Tycker Microsoft är så svåra att lita på med alla deras ändringar och sånt. Med xbox one så känner jag nog för att vänta och se hur det blir med konsolen. Efter ett tag kanske ändringarna kommer tillbaka, vem vet. Litar inte riktigt på microsoft Bort med kinect och en prissänkning hade vart nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2013 Är bara emot att ha en kamera på mig hela tiden och är väldigt skeptiskt till varför det bara ökar och ökar. Allt elektroniskt ska ha en kamera som man inte kan koppla ur eller liknande. Och när det gäller kinect så känner jag så här, vill jag ha skiten köper jag det men vill inte bli påtvingad en kamera i min lägenhet. Och inget som lyssnar på mig heller. Annan anledning är väl hackare och andra saker. Du svarade i princip inte på någon av mina frågor men vi kan släppa det, har väl inte så mycket med diskussionen att göra egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Bokade mitt lite tidigare än vad jag hade tänkt mig. Nu är det bara vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts