Xersize Skrivet 17 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 Hej! Har gått och kärat ner mig i detta skal något fruktansvärt och även hittat det för ett bra pris. Men jag undrar om någon har någon erfarenhet från det, för det enda som hindrar mig från att beställa en är att jag inte vet om mina Beats By Dre-lurar får plats då sladden ser ut som den nedre på den här bilden istället för den traditionella övre. Någon som vet med mer säkerhet? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 Wtf??????????????? Över 1000 kronor för ett skal? Vad är poängen med det? Extra hållbart? Till vilket pris har du hittat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 En ren och skär gissning säger mig att du kommer få vänja dig vid monoljud ifall du köper det skalet. Känner du dig lite händig med lödtången kan du köpa en 3,5mm plugg och byta ut nuvarande. Kostar kanske 30kr på Kjell & Co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 17 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 Hej! Har gått och kärat ner mig i detta skal något fruktansvärt och även hittat det för ett bra pris. Men jag undrar om någon har någon erfarenhet från det, för det enda som hindrar mig från att beställa en är att jag inte vet om mina Beats By Dre-lurar får plats då sladden ser ut som den nedre på den här bilden istället för den traditionella övre. Någon som vet med mer säkerhet? Tacksam för svar! Om du har Solo HD kan du ju bara byta plats på kablarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 Skalet ser ju rätt schysst ut, men har man verkligen någon användning av det såvida man inte jobbar på sågverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 Skalet ser ju rätt schysst ut, men har man verkligen någon användning av det såvida man inte jobbar på sågverk? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 Wtf??????????????? Över 1000 kronor för ett skal? Vad är poängen med det? Extra hållbart? Till vilket pris har du hittat det? Hittat det för cirka 595kr i butiker, jag kan få det för 450kr. Var såg du det för 1000kr?! En ren och skär gissning säger mig att du kommer få vänja dig vid monoljud ifall du köper det skalet. Känner du dig lite händig med lödtången kan du köpa en 3,5mm plugg och byta ut nuvarande. Kostar kanske 30kr på Kjell & Co. Ljudet gör mig inget så länge jag kan plugga i mina hörlurar, använder dom konstant. Väldigt sällan jag använder telefonens högtalare. Om du har Solo HD kan du ju bara byta plats på kablarna. Tyvärr, kör Beats Tour. Skalet ser ju rätt schysst ut, men har man verkligen någon användning av det såvida man inte jobbar på sågverk? Jag som jobbar som väktare vill gärna känna att telefonen håller om jag skulle hamna i brottningsmatch med någon typ, eller om man tappar den. Är ju inte direkt bra kvalitet på själva telefonen när det gäller tapp-risker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2013 Hittat det för cirka 595kr i butiker, jag kan få det för ... Stod typ 129 dollar på hemsidan du länkade, blir kanske inte runt 1000... har inte koll på kursen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2013 Stod typ 129 dollar på hemsidan du länkade, blir kanske inte runt 1000... har inte koll på kursen... Jodå, ganska bra koll. 129$ = 917,00 sek 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2013 Detta har inte ens nästan med någonting att göra... Kan vi snälla fokusera en kort sekund? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2013 Uppenbarligen kommer den platta kontakten inte att räcka ned, så komplettera med en sån här eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2013 Uppenbarligen kommer den platta kontakten inte att räcka ned, så komplettera med en sån här eller liknande. Så långt hade jag itne ens tänkt, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts