Gäst Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Skiten har varit all over reddit under en tid nu. Bestämde mig för att kika på avsnittet... what the fucking fuckity fuck är det här för människor?! För er som inte vet, ABC var med i US Kitchen Nightmares, deras avsnitt sändes i förra veckan. Det är den första restaurangen som Gordon Ramsay har lämnat utan att ha hjälpt. http://www.youtube.com/watch?v=G6LY7TJ16pg http://www.youtube.com/watch?v=XQDtoHpAWhg Efterspelet fortsatte med att efter att avsnittet sänts så satt dom och svarade på meddelanden på sin Facebook-sida. Är någon intresserad av mer så finns det en subreddit som täcker det mesta. /r/amysbakingcompany 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 (redigerad) Det gick för några dagar sedan, men hann bara se lite av det. Vet du möjligtvis var man kan se det med text? Eller vilket avsnitt och säsong det är? Redigerad 16 maj, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Det gick för några dagar sedan, men hann bara se lite av det. Vet du möjligtvis var man kan se det med text? Eller vilket avsnitt och säsong det är? Säsong 6, avsnitt 16 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Haha. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Herregud alltså, jag fattar inte hur dem kan ha haft över 100 anställda på ett år? Det är ju ungefär 12 anställda per månad.. Helt jävla sinnesjukt ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Jag skäms lite över att jag, efter att bara ha läst print screens från deras Facebook på reddit, spontant antog att ägarna var svarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Detta är ju bara så sjukt bra TV, bättre än Jersey Shore och Jerry Springer, hela situationen påminner ju om Evas städ-grejen här i Sverige. Deras Facebook-sida är helt fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Katy som jobbade där, har gjort en AMA på Reddit. http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1eegnm/former_waitress_katy_cipriano_from_amys_baking/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Det är nog första gången jag ser Gordon så uppgiven. Han står inte och skriker, han är inte helt röd i ansiktet, han står inte och spyr ut svordomar. Han bara sitter där, pratar lugnt och går därifrån. Det trodde jag aldrig skulle hända... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 (redigerad) Herregud. Vilka äckliga människor! Gillar att dom skrev att deras facebook har blivit hackad och att det inte var dom som skrev allt. Men FBI jobbade på det! Redigerad 16 maj, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Säsong 6, avsnitt 16 Ja, vad säger man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Tack Gof, jag blev hooked på Kitchen Nightmare nu :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 (redigerad) Lite sjukt ändå att jag som sällan kollar på Gordon Ramsay snubblade in på det där avsnittet på Youtube för några dagar sedan. Trodde att det var en gammal klassiker tills Reddit exploderade med ABC-referenser härom dagen. Det ska bli väldigt intressant att se hur detta fortlöper. Detta är ju bara så sjukt bra TV, bättre än Jersey Shore och Jerry Springer, hela situationen påminner ju om Evas städ-grejen här i Sverige. Är det företaget som började härja i en tråd på flashback? Edit, hittade: Petras städ - en bluff Redigerad 16 maj, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Finns det någonstans man kan se detta avsnitt med engelsk text? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 (redigerad) Lite sjukt ändå att jag som sällan kollar på Gordon Ramsay snubblade in på det där avsnittet på Youtube för några dagar sedan. Trodde att det var en gammal klassiker tills Reddit exploderade med ABC-referenser härom dagen. Det ska bli väldigt intressant att se hur detta fortlöper. Är det företaget som började härja i en tråd på flashback? Edit, hittade: Petras städ - en bluff Ah, Petras var det, haha, japp. Snubben fick ju sin verksamhet körd åt helvete, sin hemsida hackad och sin radio kapad. Sjukt roligt och rätt åt honom. Det verkar som om den har gått under, däremot faller ju allt på http://petrasstadservice.se/ ... haha, vad fan är det för motto? "Städning ger glädje". Redigerad 16 maj, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2013 Tack Gof, jag blev hooked på Kitchen Nightmare nu :3 Se den brittiska istället, den är mycket bättre än den här skiten. Kitchen Nightmares är ytterligare ett utmärkt brittisk tv-koncept som amerikanerna har lyckats förstöra genom att fördumma det och anpassa det till mainstream-publiken. Det är tragiskt att allt måste vara så sensationellt, fejkat och överdrivet för att gå hem hos amerikanerna. http://www.youtube.com/watch?v=OdMziG_RobU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2013 Se den brittiska istället, den är mycket bättre än den här skiten. Kitchen Nightmares är ytterligare ett utmärkt brittisk tv-koncept som amerikanerna har lyckats förstöra genom att fördumma det och anpassa det till mainstream-publiken. Det är tragiskt att allt måste vara så sensationellt, fejkat och överdrivet för att gå hem hos amerikanerna. http://www.youtube.com/watch?v=OdMziG_RobU Oj, nu slår det mig att det bara är den amerikanska modellen av Ktichen Nightmares som jag har slötittat på på TV. Riktigt synd, för den är ju som en parodi av originalet när man jämför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2013 Upplagd på deras Facebook för några veckor sedan: Öh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2013 Upplagd på deras Facebook för några veckor sedan: Öh... Jättedålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts