Vice. Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Hej. Ska till Stockholm 3-14 juni. Jag känner ingen och för att undvika total isolering undrar jag nu om det finns nån gtasajtare i närheten som kanske vill träffas upp för en öl?! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Hej. Ska till Stockholm 3-14 juni. Jag känner ingen och för att undvika total isolering undrar jag nu om det finns nån gtasajtare i närheten som kanske vill träffas upp för en öl?! Jag ska på Hultsfred (i Stockholm, hehe) 13-15 juni och det är möjligt att jag spenderar någon dag eller två dessförinnan i Stockholm. Isåfall tar jag gärna en öl! Vad har du för business i Stockholm? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 (redigerad) Jag ska på Hultsfred (i Stockholm, hehe) 13-15 juni och det är möjligt att jag spenderar någon dag eller två dessförinnan i Stockholm. Isåfall tar jag gärna en öl! Vad har du för business i Stockholm? Skall på utbildning. För ett nytt jobb jag fått. Hade varit skitkul att träffas upp. Jag dricker inte så mycket så det blir ingen stor kostnad för dig. 2-3 öl kanske. =) Redigerad 14 maj, 2013 av Vice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts