Django Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Tjena alla goa folk! är ny här och vet inte om jag hamnade rätt. Menmen, jag ladda ner gtaIV och får inte riktigt till det kan spela spelet utan problem ett TAG. Efter ca2-3uppdrag så får jag upp "felrapport" och då blir jag tvungen att trycka på "skicka inte" knappen, har provat med andra crackar, men inte fått till det då heller. Då datorn är rätt ny så ska den klara spelet galant. Är det mina crackar som jag får tag i som är knepiga eller är det nån inställning som behövs göras?.. Tacksam för svar! MVH Django! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Django Skrivet 8 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Tjena alla goa folk! är ny här och vet inte om jag hamnade rätt. Menmen, jag ladda ner gtaIV och får inte riktigt till det kan spela spelet utan problem ett TAG. Efter ca2-3uppdrag så får jag upp "felrapport" och då blir jag tvungen att trycka på "skicka inte" knappen, har provat med andra crackar, men inte fått till det då heller. Då datorn är rätt ny så ska den klara spelet galant. Är det mina crackar som jag får tag i som är knepiga eller är det nån inställning som behövs göras?.. Tacksam för svar! MVH Django! Det som sitter i datorn är Intel cora i5 3570k 16gb ram Geforce gtx 660 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Köp spelet så funkar det prima 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Köp spelet istället, mycket bättre. Har aldrig varit med om något krångligare spel att cracka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Django Skrivet 8 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Ja det lutar åt det hållet! HEHE.. Får ta och köpa det Imorgon då. Vad kostar spelet nu ? ska man köpa på Steam eller ska man gå till butik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 8 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2013 Ja det lutar åt det hållet! HEHE.. Får ta och köpa det Imorgon då. Vad kostar spelet nu ? ska man köpa på Steam eller ska man gå till butik? Elgiganten har det för 95 kronor http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/digital-nedladdning-spel/PCDD25981/gta-4-nedladdning?scid=PRICECOMP_PRISJAKT_EGAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Django Skrivet 9 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2013 köpte spelet idag. körde några uppdrag, sen blev det samma sak:/ en grej som jag märkte när jag installerade spelet. Fick upp en ruta som det stog en massa!hur lägger jag upp en bild så ni kan se? är ej så data kunnig. Plz MVH Django Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2013 köpte spelet idag. körde några uppdrag, sen blev det samma sak:/ en grej som jag märkte när jag installerade spelet. Fick upp en ruta som det stog en massa!hur lägger jag upp en bild så ni kan se? är ej så data kunnig. Plz MVH Django Blås disken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Django Skrivet 9 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2013 Blås disken. det är inte skivan. samma sak hände när jag laddade ner det, och ficka samma ruta då oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Django Skrivet 9 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2013 C:\Users\Daniel\AppData\Local\Temp\PROPSYS.dll is either not designed to run on windows or it contains an error. Try installing the program again using the original installation media or contact your system administrator or the software vendor for support. Så står det Och jag fattar nada.. ska ja ta bort den filen tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2013 Att formatera datorn kan hjälpa, kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2013 det är inte skivan. samma sak hände när jag laddade ner det, och ficka samma ruta då oxå Uttrycket "blås disken" syftar på, precis som Merkky sa, att formatera hårddisken! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Django Skrivet 9 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2013 Uttrycket "blås disken" syftar på, precis som Merkky sa, att formatera hårddisken! Jahaa förlåt av mig. Mm nu sitter jag och formatera hehe..tur man är öledig imorgon:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts