MacMurder Skrivet 6 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2013 (redigerad) Förklaringen till sajtens lustiga verifieringsmetod. Vilka verifieringsord fick ni? Själv fick jag [khewgo]. Fick tänka till ett tag. Redigerad 6 maj, 2013 av MacMurder 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2013 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2013 (redigerad) Va? Han syftar på en punkt vid registrering till forumet. Tveksam om den fanns på min tid, och om det gjorde det så minns jag inte alls btw MacMurder, välkommen till forumet Spoiler Redigerad 6 maj, 2013 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2013 Intressant tråd ändå, dessvärre tror jag att de flesta av oss som fortfarande är aktiva här blev aktiva långt innan spambotar var ett fenomen. Meh-dvets-lösh pen-sio-nähr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2013 Jag kommer inte ihåg. Det var trots allt några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2013 (redigerad) Stora frågan är varför man ska komma ihåg en captcha kod. Redigerad 6 maj, 2013 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacMurder Skrivet 4 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2013 Tack Wu Zi Mu. Vet inte varför man ska komma ihåg sin captcha kod. Antar att allt inte behöver ha en mening. Jag kom ihåg min så jag tänkte att andra gjorde det med. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts