Vice. Skrivet 2 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2013 (redigerad) Hej! Tänkte att vi i den här tråden kunde posta, knäppa, äckliga, underliga, kostiga videos. Vi behöver kanske inte posta de värsta goresakerna, vi kan kanske ha en gräns: Finns det på YT, så är det ok. Nånstans där... Vi får se om tråden faller ut väl, kanske är en dum ide detta. Jag kan tro att det faktiskt kan bli ganska kul. Okej, låt oss börja. Jag börjar med en dam, som hmm... gör nått man bara inte gör, inte ens om man är själv... =/ Klicketti! (om ni vågar) Redigerad 2 maj, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2013 Vi behöver kanske inte posta de värsta goresakerna, vi kan kanske ha en gräns: Finns det på YT, så är det ok. Nånstans där... Bara så du vet: Det finns videos överallt på youtube där folk dör, så regeln kanske inte riktigt uppfyller det du önskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2013 Bara så du vet: Det finns videos överallt på youtube där folk dör, så regeln kanske inte riktigt uppfyller det du önskar. Jag menar, finns det YTär det ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2013 Bara så du vet: Det finns videos överallt på youtube där folk dör, så regeln kanske inte riktigt uppfyller det du önskar. Jag menar, finns det YTär det ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=sN0eLurx3b4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Z6DnHzBoOTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2013 Ett ögonblick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 NSFW http://www.youtube.com/watch?v=MIN8Cm5rYXY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2013 Fittsång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2013 http://www.youtube.c...=youtu.be&t=39s Helvete Vad hände egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2013 Helvete Vad hände egentligen? Ser ut som att bussen backade och rullade ner för en backe eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2013 Helvete Vad hände egentligen? Ser ut som att bussen backade och rullade ner för en backe eller något liknande. Jag har för mig att jag såg den här tidigare, och då stod det att den blev påkörd av en lastbil eller något. Kan inte vara helt hundra dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2013 Helvete Vad hände egentligen? Han backade på en motorväg stod det på sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2013 Han missade avtagsfarten och backade på en motorväg, då körde något in i bussen bakifrån. I can tell by some of the pixels.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2013 Jag har för mig att jag såg den här tidigare, och då stod det att den blev påkörd av en lastbil eller något. Kan inte vara helt hundra dock! Synd att lastbilen inte var av nyare Volvo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2013 Synd att lastbilen inte var av nyare Volvo. Pl1UMfxa_r4 Coolt. Sååja nu börjar tråden komma igång. Man måste vara vårda trådarna lite så kommer det efter ett tag. Posta på knäppa videos nu boys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts