Kebab Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 (redigerad) Hola! Har velat spela ett vettigt bilspel länge nu, men eftersom de flesta NFS har varit totalt värdelösa de senaste åren så har jag gett upp på genren. Såg idag att Steam har rea på Dirt-spelen och nu undrar jag vilket jag ska skaffa? Man kan köpa tvåan, trean och Showdown i en bundle, men det är helt onödigt. Köper helst bara ett av dem. Har ni spelat trean och/eller showdown? Vilket rekommenderar ni? Edit: Nu såg jag att man inte kan köra Rally i Dirt Showdown. Då blir det trean! Redigerad 30 april, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Hola! Har velat spela ett vettigt bilspel länge nu, men eftersom de flesta NFS har varit totalt värdelösa de senaste åren så har jag gett upp på genren. Såg idag att Steam har rea på Dirt-spelen och nu undrar jag vilket jag ska skaffa? Man kan köpa tvåan, trean och Showdown i en bundle, men det är helt onödigt. Köper helst bara ett av dem. Har ni spelat trean och/eller showdown? Vilket rekommenderar ni? Edit: Nu såg jag att man inte kan köra Rally i Dirt Showdown. Då blir det trean! DIRT 1 och DiRT 3 ligger närmast hjärtat samt om du inte har testat GRiD gör det! NFS Shift 1 och 2 var en av de vettigaste NFS spelen i serien. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2013 Dirt 3 har jag dödat mycket tid i. Gymkhana-läget är förbannat kul! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts