dibel Skrivet 27 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2013 Hej, jag tänkte bara uppmärksamma alla om Smurffit - en gammal genre men ny för mig! Dela med er av era favoritlåtar och diskutera stilen i allmänhet. När trycker du på Smurffitlåtar på högsta volym? Själv har jag börjat slänga på dem när jag ska supa eller när jag ska dygna och är riktigt trött. Min favorit: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2023 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2023 Bump. As above, so below. Denna baserad på Aqua - Barbie Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2023 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2023 No limit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2023 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2023 Äntligen hittat min nästan favoritlåt... Reserved for future use. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari Rapportera Share Skrivet 10 januari Här har du alla Smurfhits (Som dom hetta på svenska) på Spotify, 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 januari Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari 2024-01-10 at 08:26, StellHell skrev: Här har du alla Smurfhits (Som dom hetta på svenska) på Spotify, Tyvärr verkar de allra flesta vara "låsta" på något sätt. Vissa finns dock på youtube såsom "Smurfen i Himmelen" (Drömhus - Stjärna på Himmelen). Smurfhits är bra grejer, även om jag föredrar Smurffit (finska Smurfhits). Smurfhits på svenska är härmed inte off-topic (vem är jag som TS att bestämma om admin postar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts