NäästY Skrivet 25 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 (redigerad) Tre nya trailers den 30:e april. Jupp, TRE! En för varje karaktär! Glassigt Rockstar Games GTAV.net Redigerad 25 april, 2013 av NäästY 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 Tre nya trailers den 30:e april. Jupp, TRE! En för varje karaktär! Glassigt Rockstar Games GTAV.net Såg det nyss, fan vad nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 25 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 (redigerad) Ska bli riktigt spännande att se vad dom visar i den här. Redigerad 25 april, 2013 av Complex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 (redigerad) Riktigt nice, men innan ni blir som galna för att det är 3st trailers måste jag nämna att det mest troligt kommer vara kortare trailers. De lär ha lite samma stuk som "Meet" trailersarna för GTA IV / EFLC. Alltså 1/1½ minut långa klipp. Men ändå, räknar man ihop dem blir det ju säkert 3 över minuter vilket blir längre än de två tidigare. Ska bli grymt att få se mer rörliga bilder från spelet och få reda på mer om karaktärerna. Redigerad 25 april, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Man känner verkligen att det börjar närma sig nu, nästa vecka kommer bli spännande! Trailer och previews! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 29 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2013 (redigerad) Snart smäller det pojkar och flickor. Trailerna släpps imorgon, 11AM Eastern time. Är det GMT-5? Då borde de vara klockan 17:00 i Sverige? Jag bara gissar. Nån som har stenkoll? Redigerad 29 april, 2013 av Soomersault Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 29 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2013 Det borde vara 17:00 som gäller, var väl vad som gällde för de två trailers som redan släppts? Jävlar vad detta kommer bli ballt för övrigt! Inga planer på fest what so ever imorgon, blir nog sittandes framför datorn hela kvällen istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2013 Jävlar vad detta kommer bli ballt för övrigt! Inga planer på fest what so ever imorgon, blir nog sittandes framför datorn hela kvällen istället.. Oavsett hur fett det är med GTA så får man inte sitta framför datorn på valborg!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 skulle precis fråga ang. tiden för släppen men såg att ni redan diskuterat det och det va som jag misstänkte. fan vad taggad jag är alltså, hoppas nu alla 3 släpps samtidigt, OCH undrar vad de bjuds på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Längtar tills det släpps, dock så vill jag se gameplay! Någon som har koll på om det är en ny kärna eller Rage som IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Nu när man vet hur karaktärerna är så är jag sugen på att spela dom alla! Grymma trailers, mycket att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Nu när man sett alla tre så fick man iaf en mer inblick i hur deras liv verkar se ut. Trevor verkar det mest vara ren galenskap när man ser klipppen. Miachael fick man se mer om det där familjelivet som jag funderat en del över hur det skulle se ut. Franklin och det där gänglivet... Tycker att alla verkar intressant på sitt vis. Och så vore det intressant att få veta mer om hur det är när alla träffas samtidigt som tex när Trevor verkade vara på besök hos Miachel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Allt grönt i Franklins trailer måste väl betyda att Grove Street är tillbaka? Känns ju märkligt att välja samma färg för ett annat gäng. Syns en Lost MC-logo i Trevors trailer förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Verkar som att man kan kapa flygande helikoptrar, som man ser i slutet på Trevors snutt. Verkar som han hoppat upp och kastat ur piloten. Skulle vara väldigt trevligt om man kunde göra det. När polis helikoptern är på nära håll, när man tex är på ett tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 När de rånar värdetranspoten, det är från filmen heat! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2013 Är det bara jag eller ser grafiken riktigt off ut? Ser inte alls ut som ett spel som släpps 2013. Fast jag förstår ifall de måste hålla nere på detaljerna med tanke på hur stor världen ska bli. Hur som helst, Trevor kommer ju säkerligen bli allas favorit. Kul med en huvudkaraktär som kan bjuda på lite comic relief. Gillar Michaels lite tillbakalutade stil, men jag känner att Franklin inte riktigt har något utmärkande karaktärsdrag vilket är synd. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
michem Skrivet 1 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2013 (redigerad) Är det bara jag eller ser grafiken riktigt off ut hos www.ifolor.se? Ser inte alls ut som ett spel som släpps 2013. Fast jag förstår ifall de måste hålla nere på detaljerna med tanke på hur stor världen ska bli. Hur som helst, Trevor kommer ju säkerligen bli allas favorit. Kul med en huvudkaraktär som kan bjuda på lite comic relief. Gillar Michaels lite tillbakalutade stil, men jag känner att Franklin inte riktigt har något utmärkande karaktärsdrag vilket är synd. Det stämmer Redigerad 3 maj, 2013 av michem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2013 Är det bara jag eller ser grafiken riktigt off ut? Ser inte alls ut som ett spel som släpps 2013. Fast jag förstår ifall de måste hålla nere på detaljerna med tanke på hur stor världen ska bli. Jo, det är väldigt trist att vi ska få ett spel anpassat efter kapaciteten hos spelkonsoler från 2005. Hoppas att de utvecklar en version för next gen och pc, som inte bara är en fulportning (GTA IV). Aja, spelet lär bli bra oavsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2013 Har inget emot grafiken, tycker den ser helt okej ut. Bättre än IV och jag är nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts