Ma__Cipriani Skrivet 24 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2013 Som en blixt från klar himmel kommer detta, jag har aldrig sett på maken sådana stunts 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2013 Holy shit! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2013 Sjukaste sedan UnorthodoX. Äckligt dålig låt. 10/10, rekommenderas. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2013 Tydligen så är de flesta av dessa stunts moddade och andra en illusion, t.ex de vid byggarbetsplatsen där han droppar ner på en buss och fortsätter grinda. Olika vinklar kan lura ögat och han delar inte med sig av sina repriser Nog med det, när som helst kommer Wasteland Heroes nya VC-film som jag ska dela med mig av till er. Den är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts