Kebab Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Hola amigos! Trådsidor som innehåller inbäddade Youtube-klipp har ju alltid varit lite buggiga, men det har inte varit något större problem. På senare tid, möjligtvis sedan senaste databaskraschen, har exempelvis Humortråden varit mer eller mindre osurfbar för mig. Youtube-klippen är antingen bara svarta rutor, eller så fryser hela webbläsarfliken när jag försöker starta dem. Har ni också lagt märke till detta eller ligger problemet hos mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Hola amigos! Trådsidor som innehåller inbäddade Youtube-klipp har ju alltid varit lite buggiga, men det har inte varit något större problem. På senare tid, möjligtvis sedan senaste databaskraschen, har exempelvis Humortråden varit mer eller mindre osurfbar för mig. Youtube-klippen är antingen bara svarta rutor, eller så fryser hela webbläsarfliken när jag försöker starta dem. Har ni också lagt märke till detta eller ligger problemet hos mig? Nej, aldrig haft några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Inga problem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Efter en snabbkoll kunde inte heller jag hitta några problem. Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2013 Okej, tack för svaren! Jag har en teori om att det uppstår när jag kör via det trådlösa nätverket, vilket stundtals fungerar riktigt dåligt. Ska se hur det blir när jag kopplar in sladden. Ska också se till att uppdatera Chrome, Flash och rensa cache. Ja, jag inser nu att jag borde ha gjort allt detta innan jag skapade tråden... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 (redigerad) Har nu ändrat så att jag kör med HTML5 och det fungerar som en dröm. Äckliga Flash, har det någonsin varit felfritt? Edit: Nej, det funkar inte alls som en dröm. Jo, inbäddningen på forat, men inte uppspelningen... Nåja, det här är inte rätt tråd att prata om det. Redigerad 25 april, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2013 Har nu ändrat så att jag kör med HTML5 och det fungerar som en dröm. Äckliga Flash, har det någonsin varit felfritt? Edit: Nej, det funkar inte alls som en dröm. Jo, inbäddningen på forat, men inte uppspelningen... Nåja, det här är inte rätt tråd att prata om det. Det är youtube som har ballat ur. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts