Siana Skrivet 24 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2013 Jodå, om du stänger av mobilvy-läget så går det. K-kan man det..?!?! DET HÄR FÖRÄNDRAR ALLT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2013 K-kan man det..?!?! DET HÄR FÖRÄNDRAR ALLT! På android kan man åtminstone, vet inte hur det är på iPhone. Men det vore konstigt om man inte kan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 På android kan man åtminstone, vet inte hur det är på iPhone. Men det vore konstigt om man inte kan. Jag har chrome på Android. Hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Jag har chrome på Android. Hur gör jag? Menu-knappen och "Begär skrivbordsversion" tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Jag har chrome på Android. Hur gör jag? Ingen aning, jag har inte Chrome. :/ Har funderat länge på att testa det, är det någon förbättring mot vanliga webbläsaren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Ingen aning, jag har inte Chrome. :/ Har funderat länge på att testa det, är det någon förbättring mot vanliga webbläsaren? Gränssnittet och synkningen av bokmärken & flikar isåfall. Stock är snabbare. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 Menu-knappen och "Begär skrivbordsversion" tror jag. Vet inte hur det är för andra, men jag måste kryssa i och sen kryssa ur detta alternativ (vilket borde ge mobilvy enligt logikens alla regler), eftersom kryssen till desktopvy inte ger något resultat. När jag kryssar ur det ser det ut som på en dator, däremot. Skumt, men det funkar. Det är dessutom bara på denna sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2013 Vet inte hur det är för andra, men jag måste kryssa i och sen kryssa ur detta alternativ (vilket borde ge mobilvy enligt logikens alla regler), eftersom kryssen till desktopvy inte ger något resultat. När jag kryssar ur det ser det ut som på en dator, däremot. Skumt, men det funkar. Det är dessutom bara på denna sida Samma här (och samma telefon), men hur jag än gör så funkar det aldrig fullt ut på den här sidan. Oftast är det bara förstasidan som är i desktop-vy och trådsidor stannar i princip alltid i mobil-vy... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 augusti, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2013 Jag stänger denna tråd. Diskussionen om mobilskin fortsätter i tråden Mobilskin inaktiverat. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts