VaXXoR Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151587248575097.1073741825.51752540096&type=1 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 fan då, hoppades att jag skulle va först, men nix. aja fett snygga bilder, vill fan ha en ny trailer inom 1månad nu! sen får september gärna snabba sig hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 fan då, hoppades att jag skulle va först, men nix. aja fett snygga bilder, vill fan ha en ny trailer inom 1månad nu! sen får september gärna snabba sig hit! Kom hem och gick in på Facebook direkt och möttes av detta Älskar verkligen hur dom tar tillbaka gamla saknade saker. Mini-gun! När det kommer till Trailer så tror jag vi får vänta några månader till. Beror på hur dom planerar och hur många trailers som ska släppas, 4 är standard va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 Fyra trailers släpptes till GTA IV, trots att grundtanken var tre. Den fjärde "everyones a rat" släpptes pga att spelet blev försenat. GTA San Andreas hade tre trailers.. Vi får se hur många V har, helt enkelt! Angående bilderna: Den sista ger mig LS Ghetto/Grove Street vibbar, speciellt bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 Sjuuukt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 Visst ser det ut som att på bilden med Franklin och mingunen så har trädet fattat eld efter att polisbilen exploderat. Har det varit så tidigare? Nice touch annars. Grove Street-referenser med gröna bandanan? Alla bilder ser ju grymma ut, speciellt de som showar off väderlekar och undervattensbilden. Förresten så bilden där Trevor sitter på en mc ser han ut som Sucre i Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 (redigerad) Visst ser det ut som att på bilden med Franklin och mingunen så har trädet fattat eld efter att polisbilen exploderat. Har det varit så tidigare? Nice touch annars. Om det är som i far cry 3 med eld så skulle jag bli överlycklig. Skogsbrand! Bilderna finns nu uppe på hemsidan. Redigerad 27 mars, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 De här två bilderna förklarar varför V kommer bli så jävla mycket bättre än IV: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2013 De här två bilderna förklarar varför V kommer bli så jävla mycket bättre än IV: Tycker alla visar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2013 Bullet! Detta ser ut att kunna bli ett riktigt bra spel. Ska bli skönt att få lite variation i miljön, så det inte bara är grått och trist som i IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 29 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2013 Bullet! Detta ser ut att kunna bli ett riktigt bra spel. Ska bli skönt att få lite variation i miljön, så det inte bara är grått och trist som i IV. Syftar du på bilen? Det måste väl ändå vara en Infernus? Är mycket mer lik en lambo än en ford GT tycker jag (: Börjar bli lite sugen på spelet nu. bara liite:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2013 Syftar du på bilen? Det måste väl ändå vara en Infernus? Är mycket mer lik en lambo än en ford GT tycker jag (: Börjar bli lite sugen på spelet nu. bara liite:P Lätt en Infernus. Bara LITE?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2013 Syftar du på bilen? Det måste väl ändå vara en Infernus? Är mycket mer lik en lambo än en ford GT tycker jag (: Börjar bli lite sugen på spelet nu. bara liite:P Tyckte det såg ut som att den hade Bullets runda baklyktor och överlag utseende. Men efter att ha kollat upp lite bilder får jag hålla med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2013 (redigerad) Den här bilden får mig taggad till att spela som Michael Får lite Mr white vibbar av honom! Redigerad 30 mars, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2013 Grymt att kunna dyka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2013 Det ser helt fantastiskt ut. Jag hoppas bara att inte skogarna är fyllda av vilda djur som attackerar varannan minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2013 Två nya artwork har dykt upp medan forumet legat nere. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts