Crusader Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 (redigerad) Spelet kommer ha handritade figurer tagna från TV-serien och röstskådespelare från TV-serien jobbar med att göra röster till karaktärerna i de nya mellansekvenser som gjorts för spelet. Spelet kommer även ha nya banor som t ex en tutorial, ett muséum och möjligheten att simma bland Scrooge’s pengar. Redigerad 22 mars, 2013 av Crusader 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Om det blir hälften så bra som DuckTales: The Quest for Gold så kommer det vara bättre än de flesta spel som släpps nu för tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Hoppas jag inte är den enda som kollar om och om igen bara för sing-a-longen... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2013 Verkar nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Must get it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2013 Lite gameplay och jämförelse som visar just hur bra det kommer bli. De verkar lyckas både hålla spelet trogen orginalet OCH TV-serien med en massa härliga komentarer under uppdragen och sido-uppdrag. De flesta ändringar i spelet verkar ha med logiken att göra. T ex varför skulle en av knattarna vara i underjorden för att berätta hur man klättrar på ett rep? Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2013 Lite gameplay och jämförelse som visar just hur bra det kommer bli. De verkar lyckas både hålla spelet trogen orginalet OCH TV-serien med en massa härliga komentarer under uppdragen och sido-uppdrag. De flesta ändringar i spelet verkar ha med logiken att göra. T ex varför skulle en av knattarna vara i underjorden för att berätta hur man klättrar på ett rep? Länk Länken funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 Om den skickar dig till Svenska IGN sidan så hade jag samma problem. Jag fick tömma browserns cache innan jag kunde komma in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 Här har ni en länk som funkar! http://se.ign.com/news/4328/tva-nya-filmer-fran-ducktales-remastered Vilket mindfuck det blev att för första gången i sitt liv höra Joakim von Anka på engelska. Det är ju självklart att han har skotsk accent, men det har jag aldrig fattat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Sorry för att jag är en party pooper nu men..... Games should be remembered, not remastered Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2013 Spelade detta idag! Har aldrig spelat originalet, så jag hade inte förväntat mig att det skulle vara så utmanande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts