Logi Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Hur f*n klarar man Shakedown??!! Jag sprang runt som en galning & försökte skjuta sönder alla fönster...men det gick inte + att man fick polisen efter sig... HELP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 använd motorcykel eller granater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Men det är ju så svårt att hitta en motorcykel, det står ju bara två bilar utanför "Tommy's Mansion".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 de e inte så svårt....använd en shotgun. förstör et fönster på 1 skott...ock måste man gå av motorcyckeln vid varje fönster om man gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Ha en motorcykel väntande på dig utanför Tommy´s Mansion sen kör iväg till Köpcentret och kör omkring med skjutknappen intryckt (köp mycket Uzzzi skott i förväg) börja i nedre våningen ,försök komma på en bra väg så att du lätt får allam fönster, sen upp till andra väningen och samma där... Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Ha en motorcykel väntande på dig utanför Tommy´s Mansion sen kör iväg till Köpcentret och kör omkring med skjutknappen intryckt (köp mycket Uzzzi skott i förväg) börja i nedre våningen ,försök komma på en bra väg så att du lätt får allam fönster, sen upp till andra väningen och samma där... Lycka till Mmm, tack... Ska försöka nu...(har 1500 skott i Uzzi, så jag tror jag klarar det... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 (redigerad) F**n åxå!!! Jag tog crossen & började på nedre våningen & sen övre men då kom det en polis & "bustade" mig!!!!.... *edit* Samma sak igen...!!!! Jjjjjaaaaaaaa!!! Jag klarade det, äntligen!!!! Redigerad 1 april, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts