Siana Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 (redigerad) Har Hultenius varit i farten och fixat vad som än skedde de senaste dagarna, eller åtgärdade det sig själv? Ser inget officiellt uttalande från honom. Lite skrämmande hur forumet kan gå under så plötsligt och lätt och sedan ligga nere utan att man har någon aning om det någonsin kommer upp igen. Att kontakten med folk man lärt känna under flera års tid kan klippas så tvärt, liksom. Edit: Nevermind, såg Hultenius profilstatus nu. Var hör man av sig om sådant här händer igen? Redigerad 22 mars, 2013 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Har Hultenius varit i farten och fixat vad som än skedde de senaste dagarna, eller åtgärdade det sig själv? Ser inget officiellt uttalande från honom. Lite skrämmande hur forumet kan gå under så plötsligt och lätt och sedan ligga nere utan att man har någon aning om det någonsin kommer upp igen. Att kontakten med folk man lärt känna under flera års tid kan klippas så tvärt, liksom. Edit: Nevermind, såg Hultenius profilstatus nu. Var hör man av sig om sådant här händer igen? /r/gtasajten http://z13.invisionfree.com/GTAsajten/index.php En aning fail att jag glömde bort lösenordet till mitt adminkonto... Förr kunde man hitta adressen webmaster (at) gtasajten.com någonstans här på sidan, men ser det inte nu. Vill minnas att man har bäst chans att nå Hultan via kristoffer (at) hultenius.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 /r/gtasajten http://z13.invisionf...ajten/index.php En aning fail att jag glömde bort lösenordet till mitt adminkonto... Förr kunde man hitta adressen webmaster (at) gtasajten.com någonstans här på sidan, men ser det inte nu. Vill minnas att man har bäst chans att nå Hultan via kristoffer (at) hultenius.com. Är det du som har gjort subredditen? Varför är den privat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Lite skrämmande hur forumet kan gå under så plötsligt och lätt och sedan ligga nere utan att man har någon aning om det någonsin kommer upp igen. Att kontakten med folk man lärt känna under flera års tid kan klippas så tvärt, liksom. Varje gång forumet inte går att nå i mer än ett dygn så blir man faktiskt lite orolig att det är slut. Tur att det är över för denna gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Är det du som har gjort subredditen? Varför är den privat? Nä, den nämndes i samband med förra forumkraschen och jag tror att det är någon i vår kära adminkår som har skapat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Som vanligt var det jag som mailade honom... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Nä, den nämndes i samband med förra forumkraschen och jag tror att det är någon i vår kära adminkår som har skapat den. Do want access! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2013 Som vanligt var det jag som mailade honom... Jag med! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2013 Do want access! Jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2013 Databasen verkar inte må så bra just nu, den är lagad för andra gången på bara några dagar. Jag håller ett extra öga på den för tillfället, men alla felrapporter från er användare är uppskattade! Ska se till att göra en forumtråd istället för en statusuppdatering nästa gång vi har ett sånt långt avbrott, klantigt av mig 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2013 Databasen verkar inte må så bra just nu, den är lagad för andra gången på bara några dagar. Jag håller ett extra öga på den för tillfället, men alla felrapporter från er användare är uppskattade! Ska se till att göra en forumtråd istället för en statusuppdatering nästa gång vi har ett sånt långt avbrott, klantigt av mig Vad är det egentligen som går sönder? Jag har väldigt dålig koll å MySQL-system men det verkar tokigt att ett sätt att lagra data på är så instabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2013 Vad är det egentligen som går sönder? Jag har väldigt dålig koll å MySQL-system men det verkar tokigt att ett sätt att lagra data på är så instabilt. Shit happens, inget sätt är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2013 Tja, den här gången kunde man i alla fall visa forumindex utan problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 Nä, den nämndes i samband med förra forumkraschen och jag tror att det är någon i vår kära adminkår som har skapat den. Drog iväg ett reddit-PM till grabben som skapade den och bad honom att låsa upp den. Snart jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 18 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2013 WTF just happened. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2013 WTF just happened. Mr H fick mailet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts