Lajnux Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Frågan är: kommer man kunna sitta två i ett stridsflygplan?! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Origin-priserna är 699 för BF4 och 499 för Premium. Inte för att jag inte är villig att spendera sådana pengar på ett spel jag kommer spela sönder, men det blir onice att lägga ut allt det på ett bräde. Hoppas någon butik erbjuder en bundling för runt tusenlappen eller något, men det är väl en ouppnåelig dröm... Spelbutiken har BF4 för 388kr eller delux för ca 40kr mer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Tillägger även att BF4 betan börjar i Oktober men förstår inte just varför release månaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Fan vad många olika versioner, känns som att de tre i mitten är samma sak egentligen. https://www.spelbutiken.se/spel+och+konsoler/pc/term=battlefield+4+pc/ Kommer nog beställa den som inte är download, man vill ju ha dammsamlare på hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Fan vad många olika versioner, känns som att de tre i mitten är samma sak egentligen. https://www.spelbutiken.se/spel+och+konsoler/pc/term=battlefield+4+pc/ Kommer nog beställa den som inte är download, man vill ju ha dammsamlare på hyllan. Jag tänkte så med BF3, men lackade ur på att jag inte fick med någonting mer än skivan... Och så var ju det första man gjorde att tanka ner en flera GB stor patch ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Oj, jag hade missat jättemycket i trailern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2013 (redigerad) Jag tänkte så med BF3, men lackade ur på att jag inte fick med någonting mer än skivan... Och så var ju det första man gjorde att tanka ner en flera GB stor patch ändå. Ja det är ju sant, men... Fodral! Nåväl vi får se. Såg den här förresten! 12 min multiplayer, det är det här som är intressant att se! Vad fasen, i slutet. Visst ser det ut som man rankar upp vapenklasserna för sig? Carbines och handguns. Då måste man alltså se till att spela med pistolen för att få nya, och inte bara levla och håva in en massa nya pistoler. Redigerad 22 augusti, 2013 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Så om jag vill ha beta-access, cd-key via mail, premium och så klart spelet, vilken ska jag ta då? Länka gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2013 Wu zi om du har BF4 premium på Xbox 360/PS3/PC så får du beta access till BF4 på nån av dessa plattformar samt om du äger Medal of honor Warfighter Limited eller digital deluxe så får du även tillgång till nån av dessa på plattformarna. Förhandsbokade nu BF4 från spelbutiken igår iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Nu kan man börja förladda betan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Är ni taggade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Är ni taggade? Eh. Faktiskt inte. Men det beror inte på att jag inte vill lira BF4, utan för att jag kommer få svårt att hinna lira både det och GTA V under hösten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Jag är taggad! Av det man sätt så verkar det vara mycket bättre banor än 3an. (metro/bazar/siene.. usch) Svenska vapen kommer bli roligt att bemästra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Vad är det för jävla ärtbössor?!?!?!? Sköt på lite av stånd och tror jag räknade till sju hitmarkers innan snubben sprang iväg och överlevde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Är fan inte imponerad alls av det jag har spelat hittils =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Likt Kebab så kände jag mig inte så otroligt taggad. Men efter att ha snackat en del om det igår kväll och rivit av några rundor i betan så fick jag fasen blodad tand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Utöver åter igen pappersmassa som armor på tanksen så verkar jag gilla det mesta! Låste nyss upp ak-5c och jag känner på mig att den kommer vara min top 1 från dag 1 Väldigt skönt med Voip också! Banan är inte min favorit pga 80% är på hustaken och fjantar sig.. Känns som samma problem som strike at karkand när alla flög upp på sin mav, fast värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Utöver åter igen pappersmassa som armor på tanksen så verkar jag gilla det mesta! Låste nyss upp ak-5c och jag känner på mig att den kommer vara min top 1 från dag 1 Väldigt skönt med Voip också! Banan är inte min favorit pga 80% är på hustaken och fjantar sig.. Känns som samma problem som strike at karkand när alla flög upp på sin mav, fast värre. Samt vehicle steal :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Samt vehicle steal :/ Kan man komma in i motståndarbasen och sno deras fordon menar du? Spelet har många fina funktioner som folk har längtat efter sedan BF3 släpptes. Det kommer nog bli bra det här, men efter en dags spelande är jag redan trött på betan. Håller mig till GTA V tills spelet släpps på riktigt tror jag. Minns att jag var ungefär lika avtaggad efter att ha spelat BF3-betan. Lyckades förresten fälla skyskrapan förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Kan man komma in i motståndarbasen och sno deras fordon menar du? Spelet har många fina funktioner som folk har längtat efter sedan BF3 släpptes. Det kommer nog bli bra det här, men efter en dags spelande är jag redan trött på betan. Håller mig till GTA V tills spelet släpps på riktigt tror jag. Minns att jag var ungefär lika avtaggad efter att ha spelat BF3-betan. Lyckades förresten fälla skyskrapan förut. Vad tusan, jag märkte aldrig att ni drog igång och lirade igen. Battlelog har inte ändrat din och Martins status en enda gång under hela kvällen, kollade flera gånger. Skype vägrar att starta också så jag kunde inte skriva där och fråga. Innebär det här att du inte fått meddelandena jag skickade på Battlelog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts