SilentViper Skrivet 3 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2013 “Only in Battlefield can players go through a building instead of around it, eject from a jet and take out the enemy mid-free fall, or flip a tank. DICE, a studio of Electronic Arts, announced that Battlefield 4 will arrive on the Xbox 360 on October 29, 2013.” http://www.egmnow.com/articles/rumor-battlefield-4-release-date-spotted-on-xbox-blogs/ Ännu fler rykten, får se om releasedatumet stämmer! Hmf bara Release till Xboxen det datumet om det nu stämmer så kommer vi PC spelare få vänta nån extra dag/månad? Och vi som är Premium spelare på BF3 kommer vi få nån sorts rabatt eller belöning till BF4? Medal of Honor Warfighter hade ju så att dem som var premium spelare på BF3 fick 50% rabatt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2013 Och vi som är Premium spelare på BF3 kommer vi få nån sorts rabatt eller belöning till BF4? Medal of Honor Warfighter hade ju så att dem som var premium spelare på BF3 fick 50% rabatt på det. Tillgång till beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2013 Tillgång till beta. Mja om man nu köper Digital deluxe versionen av MoH/BF4 eller gäller det även premium spelarna? Har inte läst nåt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2013 Mja om man nu köper Digital deluxe versionen av MoH/BF4 eller gäller det även premium spelarna? Har inte läst nåt om det. Hade det inte gällt BF3 Premium så hade jag inte sagt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 Caspian Border? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 maj, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 Caspian Border? Screenshotet? Kommer mest troligt från China Rising som man får genom att förboka BF4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Ah i see trodde det var från den banan var rätt så likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 9 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2013 http://imgur.com/a/SHqWp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2013 JÄVLAR vad fett! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2013 JÄVLAR vad fett! Hoppas inte husraset var skriptat utan att man faktiskt kan skjuta ner byggnader sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2013 Hoppas inte husraset var skriptat utan att man faktiskt kan skjuta ner byggnader sådär! Ganska säker på att det är skriptat, tror inte fysikmotorn klarar av så stora saker flytande. Då hade vi redan sett det i spel tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2013 Lite info om Frostbite 3-motorn! Jävlar i min lilla låda! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 25 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2013 Ganska säker på att det är skriptat, tror inte fysikmotorn klarar av så stora saker flytande. Då hade vi redan sett det i spel tidigare. Enligt utvecklarna så ska ju verkligen allt gå att ta sönder, alltså va inte den spektakulära scenen bara scriptad- det är de nya Levelution som pratar om. Helt insane verkar det ju, verkligen för bra för att va sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2013 Enligt utvecklarna så ska ju verkligen allt gå att ta sönder, alltså va inte den spektakulära scenen bara scriptad- det är de nya Levelution som pratar om. Helt insane verkar det ju, verkligen för bra för att va sant! Har vi verkligen sett något sådant hitills? (Jag har faktiskt inte kollat på så många gameplays). Jag tror det kommer likna BC2 rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2013 Läste en nyhet att tre banor från BF3 skulle komma till BF4 tror det var Operation Metro Caspian Border samt en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2013 ALLTSÅ SKOJAR NI ELLER?!?!?!?!?! (w00t) (w00t) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2013 ALLTSÅ SKOJAR NI ELLER?!?!?!?!?! (w00t) (w00t) Haha, det känns ju lite Bad Company över det hela! Både den tropiska banan och vissa delar av gameplay. Speciellt när han tog dogtagen. Visserligen kunde man inte göra så i BC2, men hela scenen kändes lite åt det hållet på något vis. Gött, då fick man lite liv i BF-ådran igen! Har du förhandsbokat Ante? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Haha, det känns ju lite Bad Company över det hela! Både den tropiska banan och vissa delar av gameplay. Speciellt när han tog dogtagen. Visserligen kunde man inte göra så i BC2, men hela scenen kändes lite åt det hållet på något vis. Gött, då fick man lite liv i BF-ådran igen! Har du förhandsbokat Ante? Det jag hoppas mest på nu är att BF4 är en förfinad version av BF3, så att vi slipper drabbas av spelets barnsjukdomar mer än 1½ år in..igen... Det om något kommer ge mig BC2-känslan tillbaka. Men förstår vad du menar. Ja, nu först har jag börjat hypea på riktigt. Kommer spela mängder av BF4, i alla fall tills GTA V släpps. Har inte förhandsbokat, och jag tänker ligga lågt med det den här gången också tills jag får en bra deal. Problemet är ju att jag vill ha Premium också, så att förhandsboka för att få China Rising tjänar ingenting till. Det kommer bli jävligt dyrt detta, förresten. Origin-priserna är 699 för BF4 och 499 för Premium. Inte för att jag inte är villig att spendera sådana pengar på ett spel jag kommer spela sönder, men det blir onice att lägga ut allt det på ett bräde. Hoppas någon butik erbjuder en bundling för runt tusenlappen eller något, men det är väl en ouppnåelig dröm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 ALLTSÅ SKOJAR NI ELLER?!?!?!?!?! (w00t) (w00t) Jag har inte spelat Battlefield 3 online än, men har alltid tyckt att det verkar förbannat skoj. Lär ska börja spela Battlefield 4 lite tidigare så att jag kan komma in i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts