ZcruweN Skrivet 14 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2013 Hej, jag behöver lite hjälp med videoredigeringsprogram. Helst ett gratis som är bra (dock inget windows movie maker shit) Vad kan ni tippsa om? Vad är bra? Vad är dåligt? Vad är enkelt att använda? Och vad finns det för bra betal versioner där ute? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2013 Klipp inte i After Effects om du inte är självmordsbenägen i alla fall. Sony Vegas är väldigt simpelt att lära sig och använda. Vill du vara lite mer seriös finns Premiere eller Final Cut. Gratisprogram har jag ingen koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2013 Jag använder Vegas för att redigera, och After Effects för att skapa (Effekter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2013 och After Effects för att skapa (Effekter). Get on my level, använd Nuke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2013 Get on my level, använd Nuke! Njaa, det känns lite som att skaffa åkgräsklippare för en kvadratmeter stor gräsplätt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts