Vice. Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 (redigerad) Hej! Jag använder mig av hotmail och skulle vilja ha mitt namn och adressuppgifter när jag sänder iväg e-post. Går detta att ordna på Hotmail? Ni förstår vad jag menar va? Alltså längst ner på brevet skall det vara ett vågrättstreck sedan står namn, adress och telefonnummer under det. Och detta skall komma automatiskt när man klickar på "nytt". Tack på förhand//Vice Redigerad 6 mars, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 Kugghjulet uppe till höger - Fler e-postinställningar - Meddelandeteckensnitt och signatur - Personlig signatur 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 Kugghjulet uppe till höger - Fler e-postinställningar - Meddelandeteckensnitt och signatur - Personlig signatur TUSEN TACK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts